dinsdag 25 november 2008

Uitslagen van de Kweek

Een dag later, en opnieuw zien jullie mij verschijnen. Dit keer met de uitslagen van mijn sputemkweek van vorige keer... Ik schrok best van wat er allemaal in zat. Namelijk: 3 pseudamonassen met groeidichtheid 4 (dat is bijna het hoogste) (zoveel heb ik er nog nooit tegelijk gehad) en een stafilokok.. De CF-verpleegkundige die mij belde, heeft besloten dat we wachten tot het groot onderzoek met actie ondernemen. Dit omdat ik niet overdreven klachten heb. Zodra ik klachten krijg moet ik wel direct contact opnemen... Opzich was ze niet heel verbaasd dat ik zoveel in mn kweek had zitten, omdat ik geen antibiotica heb op het moment... Maar ik ben wel verbaasd, want nog geen maand terug zat er helemaal niks in mijn kweek... Ik ben dus best wel geschrokken... Waar gaat dit op uitdraaien???

Verder zei ze dat ze zag dat ik op 16 dec een afspraak bij de gastro heb staan, en dat dan ook mn port a cath weer doorgespoten word. Ze vond dit echter een beetje onzin, omdat ik 6 dagen daarvoor groot onderzoek heb, en de gastro dan ook nog zie... Aangezien de cf verpleegkundigen er op 10 dec (als ik groot onderzoek heb) er ook allebei zijn, heb ik kans dat ik de 16e niet naar het ziekenhuis hoef:) dat is dan wel weer fijn:):)

Verder heb ik geen nieuws te melden, dus ga ik maar weer... Jullie weten het (niet zo heel goede) nieuws nu...;)
groetjes

1 opmerking:

Mongols, China and the Silk Road zei

Het is gelukt!!!!!
Heel erg goed, Marianne en welkom op CFCafe!!
Elise was je gisteren al voorgegaan.
Op het blog van Willemijn hebben we een uitnoding gezet met het URL welke ze nodig heeft om haar blog ook te linken met CFCafe. Misschien dat jullie het haar ook nog een keer willen vragen, mocht ze het zelf nog niet gezien hebben op haar eigen blog,
Groeten,
Hans en Fred