maandag 24 november 2008

Update

Zo, ben ik weer... Ik heb weer even wat nieuwtjes te melden;)
Allereerst ben ik vandaag bijna vergast:P Het 4e uur zaten we vandaag op school, en toen roken we opeens een gaslucht. Dus werd er nog geen 2 min omgeroepen door de school, dat iedereen zijn jas en tas moest pakken, en in de swaef moest verzamelen. Dus iedereen richting uitgang, en naar de swaef. Nu was de gaslucht best wel hevig, dus ik kreeg et best benauwd, maar goed, even doorzetten en daarna was ik buiten... Toen we ongeveer een kwartier in de swaef hadden rondgedoold, ging iedereen weer terug naar school, en hoorden we dat het een brandoefening was... Nu is onze klas zo, dat ze bij het minste of geringste em smeren, dus zaten we nog maar met 7 man in de klas. Best erg eigenlijk, maar ja, daardoor hadden we wel een uurtje eerder vrij. Ik dacht dus eerder naar huis te kunnen, want ik had de taxi gebeld, en die zou zijn best doen om ipv om 14.10 om 13.00 op school te zijn... Helaas is de poging mislukt en kwam hij pas om 13.50...


Vandaag had ik heel de dag al steken op mijn rug, ter hoogte van mijn schouderblad. (ik dacht dat het mn longen waren). Daarom heb ik mijn moeder naar het ziekenhuis laten bellen (aangezien mijn telefoon in alle toonaarden weigerde om geluid te produceren als ik mijn telefoon opnam. Ik heb mijn moeder dus gesmst dat ze het ziekenhuis moest bellen wat ik hiermee aan moest, en of ik het aan mocht kijken, of dat ik actie moest ondernemen...Kreeg ze een miep aan de telefoon die simpel weg zegt dat we dan maar naar de huisarts moeten gaan, en dat ze wel zullen horen wat die zegt... HAllo, ik kan daar echt niet tegen hoor... Ik bel al niet snel, en laat ik bellen,zeggen ze dat ik de huisarts die ik gans nooit nie spreek of zie, maar moe bezoeken... NOW WAY!!!! dus ik (brutaal dat ik ben) toen ik thuiskwam zelf gebeld. Nu kreeg ik die miep niet aan de telefoon, maar anders... Degene die ik aan de telefoon kreeg, zei dat ze de vraag bij de dokter neer zou leggen die bezig was met zijn belronde;) dat was dus dat... Binnen een half uur belde de arts en vertelde mij (naar aanleiding van het verhaal dat ik hem deed) dat hij dacht dat het een spier was. Hij kiest er dus voor om 2 รก 3 dagen aan te kijken. Als het erger word, moet ik contact op nemen, want dan kan het een ontstekingsbron zijn tegen mijn longvlies (was ik bang voor, aangezien ik dat eerder gehad heb, en dat dat het zelfde voelde). en anders is het inderdaad een verrekte spier, wat vermoedelijk veroorzaakt is door een hoestbui... Lang leve de hoestbuien.......

Vervolgens heeft mijn moeder (ik ben te vaak afgescheept, dus stuur ik mijn moeder, die iets minder makkelijk onder tafel te krijgen is, maar op het karwei af..) het ziekenhuis gebeld voor een afspraak bij de KNO... en wel in het dijkzicht zoals men gezegd heeft... Moest ze een schiftelijk verwijs hebben.. Ja zegt mn ma... maar die heeft ze niet gehad, en ze moest wel een afspraak makne... Toen kon het... Als ik het gezegd had, hadden ze me niet geloofd, maar goed... ik heb dus een afspraak gepland op 23 dec om 14.40... Belt het ziekenhuis even later terug... heeft de longpoli al een afspraak voor me gemaakt, zagen ze toen ze het nakeken... Nou vraag ik je... als ik zelf een afspraak maken moet... moet ik het dan doen, of het ziekenhuis zelf??????? ach ja, nu is de afspraak van het ziekenhuis afgezegd, omdat het een afspraak was, die helemaal niet uit kwam, omdat ik die dag stage moest lopen, en blijft die van ons lekker staan;)

Verder ben ik bezig met een web-log maken, om de site
www.cfcafe.nl bij te kunnen houden... Dan gaat dat via RSS-feed, maar helaas wil het nog niet erg lukken. Ik kopier dus de berichten van deze site dan op een andere web-log (als probeersel ben ik even met mn oude site bezig) maar voor jullie blijft alles hetzelfde... Ik houd deze site bij, maar zet dit bericht ook op een andere site, voor het cf-cafe...

Als laatste een minder smakelijk verhaal, maar ja, het hoort nu eenmaal bij mijn ziektes... Afgelopen donderdag ben ik begonnen om alles op te schrijven wat ik eet en drink. Dat moest ik 4 dagen doen, waarvan ik de laatste 3 dagen dan ook ontlasting op moest vangen. Gisteren was daarvan de laatste dag (gelukkig). Ik moet dit doen, omdat ze dan gaan onderzoeken wat ik binnenkrijg, en wat er dan weer uit komt... Met andere woorden... hoeveel voedingsstoffen neem ik op in mijn lichaam??? Is dat goed of niet??? Ik heb altijd een gloeiende hekel aan dit onderzoek, maar gelukkig is dat nu weer voorbij... Het enige nadeel is: ik moet 10 dec naar het ziekenhuis voor grootonderzoek, en dan moet ik de (nu ingevroren) (en dan hopelijk nog bevroren) ontlasting meenemen. Ik ga naar het ziekenhuis met de taxi omdat mijn moeder moet werken, dus ga ik met gerrine. Maar euhhhmm... er kan dan wel eens een luchtje aan die taxirit zitten;)


Groetjes

Geen opmerkingen: