zaterdag 20 december 2008

20 december 2008

Op de een of andere manier, als ik op de bank ga liggen, komen er allerlei dingen tussen, en lig ik nog minder op de bank dan dat ik er vanaf ben. Zo vanmiddag...

Ik was op de bank gaan liggen, aangezien ik vanavond met mijn moeder mee wil naar een uitvoering, en eigenlijk ook wel weer ontzettend moe en energie loos ben. Dus, dacht ik, ga ik lekker even een uurtje op de bank, en dan gaat het wel weer hopelijk... Maar goed... Ik lag 10 min op de bank, gaat de telefoon. Mn broertje, dat hij veilig aangekomen is in Frankrijk... 5 minuten later lig ik weer op de bank... nog geen 10 minuten verder, belt een vriendin aan en geeft een kerstkaartje af... na een kwartiertje lig ik weer op de bank... Vervolgens zegt mn ma dat we zo gaan eten... Nou ja, al met al, heb ik misschien 20 min op de bank gelegen.

Vandaag heel de dag al futloos, energieloos, en enorm moe. Veel hoesten, benauwd, kortademig, en niet vooruit te branden... Vanmorgen werd ik pas om half 11 wakker, heb gedouched en mn kamer opgeruimd, en daarna lekker relaxed achter mijn pc gezeten. Rond de middag heb ik een hypo gehad, waardoor ik (ja tis nog ergens goed voor) een redelijke lunch heb gehad... (nog niet veel, vergeleken bij een normaal persoon...

Na het eten nog even foto's ingeplakt, en weer wat achter de pc gezeten... Dat was dan mijn daagje...

Fijn weekend allemaal, en jullie horen wel weer;)

Groetjes;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Marianne,

Ik wens je veel sterkte, en dat wens ik ieder mens met cf. Mijn dochter van 18 heeft ook cf. Ondanks alle tegenslag wens ik je plezierige kerstdagen in het ziekenhuis. Leef jouw leven, met cf!