woensdag 24 december 2008

23 december, dag van opname

23 December

Nog even snel en aanvulling. Marianne werd om half negen ineens heel naar trok wit weg, kreeg enorme hoofpijn en was duizelig.

Ze had hevige koude rillingen en heel veel pijn op haar rug ter hoogte van de longen, de arts die langs kwam vertrouwde het niet(was bang voor een klaplong) ze vond het alleen vreemd dat de pijn aan beide kanten zat. Er zijn foto's gemaakt en daaruit bleek dat het gelukkig geen klaplong is. Maar wat dan wel.

Marianne is heel ziek en had toen ik naar huis ging om 11 uur(dat snert werk ook) ruim 39 graden koorts.

Sorry hoor ik doe mn werk met heel veel plezier maar op zulke momenten dan baal ik er even van.

We wachten maar af hoe het verder gaat en ik hoop dat ze een beetje slapen kan, ik ga het zelf ook proberen

Welterusten


23 december 20.30

Marianne is vanmiddag bij de KNO geweest omdat ze aleen hele poos last had van haar stem, hees en niet kunnen zingen enz

Alles is onderzocht maar waarschijnlijk komt dit door het vernevelen van medicijnen en van de pufjes, niets aan te doen dus

Daarna is ze opgnomen op 2 midden en op dit moment voelt ze zich erg ziek, daarom even een kort berichtje van mij. Als ze weer wat beter is horen jullie de rest van haar, ik heb namelijk niet zoveel schrijftalent als Marianne

Groetjes

Geen opmerkingen: