woensdag 3 december 2008

3 december

Even kort een berichtje... Gisteren de hele dag niets anders gedaan dan op de bank liggen, DVDtje kijken, of lezen... Gisteravond ben ik niet naar fitnes geweest, en lag ik al om 9 uur in bed. Ik sliep echter om half 11 pas, en was om half 1 klaarwakker. Vanaf 1 uur tot 3 uur heb ik alleen maar liggen hoesten. Daarna ben ik weer in slaap gevallen, en om half 7 ging de wekker. ben vandaag wel naar mijn stage geweest, maar heb het rustig aan gedaan. Toch vanavond best afgedraaid. Zometeen maar weer vroeg naar bed, en dan morgen weer ertegen aan.

Ik voel me niet gerust bij deze ontwikkelingen.. Niet slapen, beetje benauwd, veel hoesten, zelfs snachts hoesten, om de haverklap oververmoeid, enz... Zit ik dan werkelijk weer dicht tegen een opname aan? Zal ik aan de bel trekken, of tot woensdag 10 dec wachten? Wat is wijs???
Groetjes

Geen opmerkingen: