donderdag 4 december 2008

4 december

Opnieuw even een kort berichtje over vandaag... Sinds gisteren ben ik bezig met tabletjes die niet helpen, en waar ik dus nu weer mee stop. Waarom ik er mee begonnen ben? Tja, wat denken jullie? Mijn moeder dacht dat het zou helpen... Heel lief van haar, maar nu het niet helpt stop ik er weer mee... ook al vind ze dat ik het nog niet lang genoeg gebruik...

Vannacht heb ik goed geslapen. Vanmorgen om half 7 was ik wel moe, maar toen ik even op was, ging dat wel weer. Eenmaal op het KDC werd ik opgenomen in de KDCrompslomp, en was het al snel etenstijd. Vanmiddag tijdens de muziekactiviteit begon het... Ik was beetje duizelig, enorm moe, en begon ook weer wat meer te hoesten. Aan het einde van de middag (op de BSO) zat ik totaal voor pampus te wachten tot de taxi kwam... Om 10 voor 5 kwam die eindelijk... (half 5 besteld) toen moesten we nog langs het oogziekenhuis... (heerlijk die combinaties...) om 10 voor half 7 was ik thuis... Asociaal of asociaal???

Vanavond nog even naar de stad geweest. De ring die ma had gekregen voor haar verjaardag, en die te groot was, kon niet besteld worden in een kleinere maat (zo hoorden we vanavond toen ze belden...) voor €15 konden ze hem verkleinen, of we mochten voor dezelfde prijs van de ring, een andere uitzoeken. Dus wij naar de stad... Uiteindelijk ben ik maar uitgestapt... Heel de stad stond vast, en wilden we eerst kijken of er nog wat moois bij was (mijn moeder vond de ring heel mooi, maar als het dan niet anders was...) maar toen de hele stad vast stond, en er geen parkeerplaats te vinden was, ben ik naar de winkel gelopen, en heb gezegd dat ze hem maar moesten verkleinen...

Wat betreft het hoesten, en in welke mate? Nou, zo onderhand bijna continue... en in die mate dat mijn moeder af en toe kijkt of ik nog bijkom... Gezond? ach, wat noemen we gezond? ik ben toch altijd gezond? En of het goed gaat? Tuurlijk... met mij wel... altijd he;)
Morgen weer stage... Nu naar bed, en hopen dat ik net zo goed slaap als afgelopen nacht...

Groetjes

Geen opmerkingen: