zaterdag 6 december 2008

6 december

Na gisteren ongeveer de hele dag sinterklaasliedjes gehoord te hebben, sinterklaas en zwarte pieten verzorgd te hebben, en op de groep gewerkt te hebben, kom ik nu weer even mijn website updaten... Gisteren zoals ik zal zei, hadden we sinterklaasviering op het KDC. Allereerst waren daar de voorbereidingen voor geweest (weken lang alles organiseren, klaarmaken en klaarzetten), en toen gisterochtend de parasols nog even in de gymzaal opzetten. Iedere groep had een parasol versierd (we waren met 3 groepen). Ook werden er gisterochtend slingers opgehangen, en een zetel gemaakt voor de Sint;) Om half 11 hadden we sinterklaasfeest met 3 groepen tegelijk. Onder iedere parasol mocht 1 client even op schoot zitten bij de sint. Onder de 1e parasol werd er een gedicht voorgelezen, onder de 2e een lied gezongen, en onder de 3e (onze) werd een verhaal van Jip en Janneke met sinterklaas voorgelezen. Om kwart over 11 gingen we weer naar de groep, en kwamen er 3 andere groepen in de bewegingszaal.

Mijn begeleidster moest de hele dag alles voor sint en pieten verzorgen, zoals maaltijden, koffie en thee, zorgen dat ze even konden rusten, en zorgen dat ze ergens konden douchen ,en omkleden. Aan het einde van de dag hebben we alles opgeruimd en schoongemaakt. Kortom, een leuke maar drukke dag gehad.

Vandeweek heb ik toch nog 3 dagen stage gelopen, ondanks mijn vermoeidheid. Mijn voornemen was om dit weekend uit te rusten,maar helaas komt daar denk ik weer weinig van... vanavond stond er een avondje gourmetten bij de ouders van gerrine op de planning. Dit als soort reunie van de vakantie, die erg gezellig was. Toen vandeweek aan mij gevraagd werd of ik wilde helpen met koffieschenken voor de verjaardag van de dominee (vanmiddag) heb ik ook ja gezegd, ik vind het namelijk erg leuk om dat te doen, en om nu hier op de bank te gaan liggen word je ook niet beter van....

Vanmorgen werd ik beschreven als een zeer eigenwijs meisje zijnde... Wat bleek nu... Degene die mij had gevraagd om te helpen koffieschenken, wist niet dat ik erg moe was. Dus dat hoorde ze gisteravond van de moeder van mijn vriendin en nu werd ik dus betiteld als eigenwijs zijnde... Dat wist ik nu echt nog niet, dat ik eigenwijs was... ik ben toch juist helemaal niet eigenwijs???
Dit weekend ziet er als het volgt uit: vanmiddag koffie schenken, dan even thuis omkleden, en dan naar gerrine om te gourmetten. Morgenochtend oppassen op de creche in de kerk, en vervolgens tussen de middag maar even slapen. Morgen middag weer kerk, en dan morgenavond vroeg naar bed. De rest van de week is niet veel anders want dat programma is als volgt: maandag school, en savonds cathechisatie, dinsdag stage en savonds fitness, woensdag de hele dag groot onderzoek, donderdag stage en vrijdag stage. (lekker rustig he)

Ik zal dus aan het einde van volgende week wel bekaf zijn, maar goed... Hoe is het nu met me? Nou, gelukkig kan ik melden dat ik na die 1e nacht hoesten niet meer snachts gehoest heb, maar wel overdag continue blijf hoesten. Verder ben ik erg moe, heb snel hoofdpijn, en ben snel duizelig. Ik zag vanmorgen dat ik weer een kilo was afgevallen ook... Het blijft dus erg spannend wat mijn longfunctie gaat doen. blijkt woensdag dat hij gelijk gebleven is? of is hij gezakt??? Ik hoop natuurlijk dat hij gelijk gebleven is, en dat ik gewoon mijn stage af kan maken... maar ik begin nu wel een beetje te twijfelen...

Maar goed, ik ga een end aan mn verhaal breien, want dan ga ik even lekker koffie drinken;) jullie horen wel weer als er nieuws is;)
Groetjes

Geen opmerkingen: