maandag 8 december 2008

8 december 2008

Na een geweldig, maar ook super vermoeiend weekend weer even een updateje... Zaterdag middag was het best even aanpoten met het bedienen, maar toch heb ik er voldoening uit gehaald. Gewoon het idee dat je nuttig bent, en dat je ook nog eens wat verdiend... Toen het half 5 was, ben ik met mijn moeder naar huis gegaan. Daar heb ik me om gekleed, en vervolgens belande ik in een giga hypo... Je moet even weten dat ik voordat ik ging bedienen op de 25 zat... te hoog dus... Ik bijgebolust, en toen om half 6 zat ik op de 3,3 en nog geen kwartier later op de 2,7... ik had toen al wat gegeten en gedronken, dus nog maar glas drinken er achterna en een koek, want als hij met eten nog zakt... Maar goed, het kwam goed... Vervolgens mijn pomp maar op 240% gezet, omdat ik al 2x een hypo had gehad binnen 1 week. (zondag ook..) Maar goed... Zondag ochtend heb ik de hele oppasdienst met een kindje op schoot gezeten die een loopoortje had, en dus de hele dienst huilde... Zondag tussen de middag heb ik even snel wat gegeten, en 2 uur lang geslapen. Smiddags nog een keer naar de kerk geweest, en savonds spelletje met mn moeder gedaan en vroeg naar bed...

Vanmorgen was het om kwart over 6 weer dag. Ik stond al op met hoofdpijn, maar dacht ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel hoe ver ik kom. Toen we op school aankwamen bleek onze stagedocent ziek te zijn, en werden we bij een andere docent bij het MWB geplaatst. Maar goed. Daarna hadden we een tussenuur, omdat bleek dat die docent opeens niet meer op maandag les geeft... (2 weken geleden nog wel). Daarna het 5e en 6e nog les gehad in agressietraining. Om een uur of 11 heb ik een dubbele paracetamol genomen... Ook al zo iets... niets voor mij om dat te doen... Maar ondertussen had ik knallende hoofdpijn, was ik enorm moe, duizelig en voelde me dus helemaal niet fit. Na wat mensen op school om raad gevraagd te hebben, en mn moeder, besloot ik dat ik me voor morgen ziek zou melden omdat ik anders helemaal kapot ben.

Net uit school heb ik me dus ziek gemeld voor morgen... Ik zou het simpelweg niet trekken om morgen de hele dag stage te lopen. Het begint er op te lijken dat ik opnieuw oververmoeid ben... Het geval is nu als volgt: aan de ene kant voel ik me opgelucht dat ik me ziek gemeld heb, en een beetje uit kan rusten morgen. ook ben ik best trots dat ik mijn grenzen aan heb gegeven en thuis blijf.. Toch voel ik me aan de andere kant schuldig dat ik me ziek heb gemeld... Donderdag en vrijdag was ik ook niet fit en ben ik ook gewoon gegaan. Toen bleek het ook mee te vallen... Waarom meld ik me dan nu ziek? Tuurlijk ik ben moe, en ik ben niet fit, maar ik ben nog nooit daarvoor thuis gebleven... Toch voelt het fijn dat ik morgen uit kan slapen, en dat ik wat hoop uit te rusten...

Verder voel ik me enorm moe, duizelig, heb heel snel hoofdpijn, en hoest nog steeds (al is het wat minder, maar dat zegt niets want het kan ook vast gaan zitten). Ik heb het idee dat ik ook wat kortademiger ben... Mijn bange vermoeden word een beetje sterker... Zit ik inderdaad dicht tegen een opname aan??? Alsjeblieft toch zeker niet met de kerstdagen en de jaarwisseling in het vooruitzicht??? Niet opnieuw een kerst in het ziekenhuis... Er blijft nog over een heel kleine hoop dat mn longfunctie niet gezakt is, en dat ik gewoon verkouden ben... Maar is die hoop nog reeel???

Maar goed... Ik ga stoppen. Ik denk dat ik nog even rustig achter de pc blijf zitten, aangezien ik vanavond nog cathechesatie heb, en me helemaal niet fit voel... Groetjes

Geen opmerkingen: