maandag 22 december 2008

tijd voor opname

Opnieuw een berichtje vandaag, maar nu kort... Vandaag hebben we het ziekenhuis gebeld, maar ze wisten nog niet wanneer ik opgenomen kon worden. Nu is het zo dat ik heel de dag het gevoel heb achteruit te gaan... Nu heb ik net gesprayd, en probeer wat weg te hoesten, maar het helpt niet erg... Kortom, ik ben dus erg benauwd.

Morgen moeten we naar de KNO voor mijn stembanden. Ik zie er tegenop, gewoon omdat alles teveel energie kost. Toch gaan we maar wel, want wie weet wanneer het anders word. Voordat we gaan, bellen we het ziekenhuis even, of ik misschien toevallig gelijk moet/mag/kan blijven...
Ik heb nu echt het gevoel: hoe sneller hoe beter... Het maakt me niet meer uit wat ze doen... Het enige wat ik wil, is me beter voelen. Het liefst heb ik nu behoorlijk wat liter zuurstof.. Als ik maar meer lucht krijg... Ik ga morgenochtend de CF-verpleegkundige bellen of mailen. Als er dan in rotterdam geen plaats is, dan maar in gorinchem... Die kuur moet er komen, en wel snel...

Ik ben ondertussen 4,5 kilo afgevallen. Het minderen met de prednison zit daarbij, maar ik heb 5 mg prednison per dag, en ik zit al onder het gewicht waar ik op begon toen ik begon met de prednison. Geen wonder, want als je zie wat ik eet, is het nog knap dat ik nog zoveel weeg...
Energie heb ik niet meer... Vandaag heb ik de hele dag op de bank gezeten. Kortom TIJD VOOR OPNAME!!!!

Ik ga nu naar bed... Al moet ik zittend slapen, ik wil slapen, slapen slapen... Morgenochtend denk ik geen bericht. Morgenavond misschien meer...

Groetjes

1 opmerking:

Marjolein zei

Hopelijk kan je toch snel aan de kuur meis. Want dit is echt niets.

Thinking of you!