dinsdag 23 december 2008

vanmiddag opname

Vanmorgen heb ik naar het ziekenhuis gebeld. Na ongeveer een kwartier gehoord te hebben: er zijn drie wachtenden, 2 wachtenden, 1 wachtende voor u, en niet anders dan tuut tuut tuut tuut tuut, werd er opgenomen. Ik zou terug worden gebeld door de arts of door de CF-verpleegkundige.

Net belde de CF-verpleegkundige dat ik direct na het bezoekje aan de KNO naar de afdeling mag om opgenomen te worden...

Mijn koffer is gepakt, en alles staat klaar...

Tegelijk met dit bericht besef dat dit misschien wel het laatste dat ik vanmiddag de deur uit stap, het huis uit stap, dit jaar... Rare gedachte... En toch weet ik dat ik nu weer ga knokken voor herstel...

Ik ga nu verder... Nog wat dingen pakken, en nog even rusten...

Groetjes...

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi Marianne hier met (cf) Margriet ba wat vervelend dat je weer opgenomen moet worden en dat voor de feestdagen ik hoop dat het vlug weer beter met je mag gaan en dat je gauw opknapt heel veel beterschap word je toegewenst door (cf) Margriet en hopelijk toch nog een beetje fijne feestdagen.groetjes