woensdag 24 december 2008

vervolg vandaag

ben ik weer. Vandaag zijn nog verschillende onderzoekjes gedaan. Onderandere een kweek uit de keel, ontlasting controle en een onderzoek door de longarts

Vermoedelijk heb ik zo veel klachten door pleuritis. Dat is longvliesontsteking. Dat moet genezen met rust, antibiotica, fysio ed. Ik voel me vandaag wel iets fitter dan gisteravond. Toch ben ik nog niet fit. Snel zweten, 1,5 liter zuurstof, enorm moe, en niet in staat om uit mn bed te komen.

Vanavond net na het eten kwam er een kerstkoortje langs, om voor me te zingen. Verder heb ik weinig gedaan dan liggen, liggen en liggen. Een beetje achter de pc, en dat was het wel.

Eten gaat nog niet goed. ik kan alles wat ik eet, op 1 handje tellen... Om een voorbeeld te noemen... alles wat ik vandaag op heb: een half beschuitje, een half kommetje soep, een hele beschuit, en een appeltje... En dan drinken... Gisteren was dat alleen een beschuitje en een eierkoek... Ik weet het, niet gezond, maar ja...

Bij de fysio vanmiddag kwam er niets omhoog. Mijn slijm zit enorm vast, want dat er zat was duidelijk te horen. Morgen heb ik daarom ook fysio... wat normaa niet gebruikelijk is met feestdagen...

Ik ga nu weer lekker liggen. Morgen denk ik niet dat ik update... Dus tot overmorgen...

Groetjes

Geen opmerkingen: