maandag 22 december 2008

wachten, wachten wachten

Ik heefd nederlands gehebd, maar dat had niet gehielpt... En dat bleek gisteren wel weer. Ma en ik zaten een spelletje te doen, en toen wilde ik zeggen dat iemand uit de kerk me wit vond zien. Ik maakte er zoiets van: Ze vonden dat ik er wit uit zag zien zagen.. Nog zo'n voorbeeld... Ik wilde zeggen dat ik overdag niet te veel moest slapen, omdat ik dan snachts wakker lag... zeg ik: Ja, want anders ben ik in de wacht nakker... Oké, het was avond, maar ik voelde ik me best een beetje dom, toen ik het nog niet eens doorhad dat ik iets verkeerd zei ook...

Verder.. Zaterdagavond was het een mooie avond, maar halverwege de avond zat ik te duizelen in de bank, zo moe was ik... Toch ben ik wel gebleven, simpelweg omdat we maar met 1 auto waren, en ik wilde niet dat 5 man voor mij naar huis moest... Dus blijf je gewoon lekker zitten, in de hoop dat niemand het zou zien... Ja, wel dus... Mn moeder, die moest zingen, zat recht tegenover me, en later vroeg ze ernaar... Grr... zelfs op afstand kan ze nog alles zien... Je zou ze toch...:)

Maar goed... Toen ik tegen half 11 thuis kwam, heb ik snel even wat gedronken en ben naar bed gegaan. Gisterochtend was ik om half 9 wakker, en ben er toen uit gegaan. Ik ben halverwege de nacht heel wat wakker geweest, maar goed. Smorgens ben ik naar de kerk geweest, en omdat het dopen was, was het een dienst van 2 uur. Opzich ging het best goed, dus besloot ik toen ik weer thuis werd afgezet, dat ik ging proberen om smiddags ook mee te gaan, en mocht het niet gaan, zou ik naar de mensen bellen met wie ik mee zou rijden.

Ik heb uiteindelijk toch afgebeld, want nadat ik smiddags wakker geworden was, was ik zo duizelig dat ik het niet zag zitten om in de kerk te gaan zitten. Daarom ben ik thuis gebleven, en heb met ma (toen ze thuis kwam) hier via de scanner meegeluisterd.

Savonds hebben we een spelletje gedaan, nog wat gelezen, en daarna zijn we naar bed gegaan. Ik sliep opzich best snel, maar om een uur of 2 was ik wakker, en dat is tot 6 uur zo gebleven. Dus heb ik op een gegeven moment om 5 uur mn boek maar gepakt, en na een uurtje lezen kon ik weer slapen en werd om half 10 wakker.

Het blijkt dus dat ik zodra ik overdag ga slapen, snachts niet meer slaap. Overdag ben ik heel moe, en ga vaak even liggen slapen, maar zodra ik even geslapen heb, slaap ik snachts niet meer... Ik ga dus dag en nacht dan omdraaien. Ik ga dus vandaag maar proberen om de hele dag wakker te blijven en desnoods wat vroeger naar bed te gaan. In de hoop dat ik dan wel de hele nacht slaap. Gezien ik nu al moeite heb om mijn ogen open te houden, zal het een zware dobber worden vandaag, maar goed...

Van het opnamebureau hadden we nog niets gehoord, en omdat ma morgen en woensdag moet werken, hebben we even gebeld wanneer ze dachten dat het zou gaan worden. Ze wisten het nog niet... Zodra ze wat weten horen we het... Dus weer wachten,wachten,wachten.

Klachten? nou ja, die blijven hetzelfde. Wel heb ik het gevoel dat ik weer wat kortademiger ben geworden... Dit merk ik als ik zing... Kan ik normaal met een hap lucht een hele zin zingen, nu kan het maar 1/3 zin. Niet dat ik zo goed kan zingen op het moment, want stem heb ik nog steeds niet, maar goed...

Ik geloof dat dit mijn verhaal wel was... O ja, Martina, willemijn heeft ook een site, en die kan je vinden onder links, bij CF-ers en dan de 2e. ;)

Zodra ik meer weet horen jullie het weer;)

Groetjes

ps. srry ik was vergeten om het bericht ook op deze blog te zetten... Het stond vanmorgen al op mijn site...

Geen opmerkingen: