vrijdag 2 januari 2009

2 januari 2009

Nadat ik net alles had geschreven, wilde ik het opslaan, maar helaas was alles toen weg... Ik kan het niet meer net als net vertellen, dus zullen jullie het moeten doen met een saaiere versie..
Gisteravond kwamen we er achter dat ik een VIP (Very Important Patient) en een VIBS (very important Blond schaap) ben... Ja, jullie raden het al, het zwarte schaap (nu ook wel genoemd VIZS = very important zwart schaap, of VIN = very important nurse genoemd)

Vanmorgen met de fysio had ik donkergroen (volgens fysio bruin, maar dat vond ik het niet) sputem, wat niet echt een gezonde kleur is. Na de fysio ging ik met hem een stukje lopen. Hij had een beetje te hoge eisen van me, en ik moest hem op een extreme manier duidelijk maken (na paar keer normaal gezegd te hebben) dat ik niet verder kon dan de halve gang (waar we toen waren). Ik zei dat we ook nog terug moesten, en dat ik best tot het einde van de gang wilde lopen, maar dan wel als hij me terug droeg.. Hij zo: je bent echt duizelig he? ja echt, dat verzin ik niet... Toen hebben we mar even op een stoeltje uitgerust, want hij wilde me niet terug dragen... Nu vraag ik je, is het abnormaal als je na 2 dagen plat op bed, niet ver kan lopen??? na al een kwartier fysio voor de longen te hebben gehad???

Na het lopen was ik erg duizelig en moe, en wachtte daarom even voordat ik me om ging kleden. Tijdens het omkleden moest ik me wegen, en het bleek dat ik een kilo in 3 dagen tijd afgevalen was. Gevolg daarvan was dat nog geen half uur later de dietiste bij mn bed stond, en na het gesprek hadden we hetvolgende afgesproken (ofdewel Moet ik van haar) als ik melk neem moet ik dat half halfvolle melk en half volle melk door elkaar doen, gezien ik geen volle melk lust... (de mensen die me kennen weten dat ik dan gewoon geen melk drink, want dat lust ik niet en dat hoef ik dus ook niet...) Ook moet ik zoveel mogelijk calorierijke dingen eten...

Op het moment ben ik heel erg moe... Ondanks dat ik heel veel slaap... Vannacht heb ik 11 uur geslapen, en vanmiddag ook nog een 1,5 uur. Toch ben ik nu al afgedraaid. Verder ben ik erg duizelig, hoest veel, maar ben gelukkig niet meer misselijk en geef niet meer over. Hoofdpijn heb ik nog af en toe.

Ik doe op het moment erg goed mn best om zo goed mogelijk te eten. Vandaag al 2x een boterham op ipv crackers of beschuit, en een keer warm eten. Ook heb ik vanavond kipnuggets op.

Vanmiddag zijn gert en marjanne op bezoek geweest, en dat was erg gezellig. Eerst hebben we een spelletje mens-erger-je-niet gedaan, en daarna gingen gert en marjanne kijken wie er beter was in bubbelshooter. Helaas voor hun, heb ik het toen hun weg waren gedaan, en had de hoogste score...

Vanavond zorgt het halfvolle zwarte schaap zonder krullen (nieuwe benaming) voor me, en is het weer een dolle boel;) Heerlijk, wat kan die gek doen, en lekker lachen;) gevolg is dat ik in een hoestbui schiet, maar dat heb ik er wel voor over;)

Ik ga nu stoppen... Helaas is dit verhaal niet zo leuk als die ik net geschreven had, maar morgen weer beter...

Groetjes;)

Geen opmerkingen: