zaterdag 17 januari 2009

Zo gek als een deur...

Hallo allemaal,


Gisteren ben ik naar stage geweest waar ik 2 uurtjes heb meegedraaid. Ik heb niet alle "zware dingen" gedaan, maar kleine dingetjes, zoals wat drinken geven, een bril schoon maken en opzetten, meehelpen met de activiteit, een cliƫnt verschonen en in de box leggen etc. Na die 2 uurtjes was ik heel moe, maar wel voldaan. Het was heerlijk om weer even mee te lopen in het ritme en de sfeer van het KDC.


Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en ben ik aan opdrachten gaan werken. Dat heb ik gedaan tot gisteravond een uur of 9, en toen was ik het zat, en ben een spelletje gaan doen. Waarna ik naar bed gegaan ben.


Vanmorgen was ik om 9 uur wakker, (dat heb je als broers herrie schoppen) en ben ik papierwerk gaan ordenen van mijn stage, opdrachten en verslagen uitprinten (nu de printer het eindelijk een keer deed) en nog meer dingen die moesten gedaan worden, heb ik ook gedaan;)
Vanmiddag lekker rustig achter de PC gezeten, Een spelletje gedaan, vlees gebraden, koffie gedronken, en weer achter de PC.


Vanavond heb ik nog een verjaardag, en dan is de zaterdag alweer voorbij. Morgen 2x naar de kerk, en dan maandag heerlijk uitslapen en rustig aan doen.


Qua vermoeidheid gaat het helemaal niet lekker. Ik ben enorm moe, heb weinig energie, en ben een beetje benauwd. Mijn eetlust lijkt iets af te nemen, al eet ik nog wel normaal. Was ik halverwege de week blij dat ik een kilo aangekomen was, nu was ik weer een halve kilo afgevallen. Ach, zo blijft het toch een beetje schommelen...


als laatste kreeg ik van een achterneefje een zeer toepasselijk plaatje...


Ik geloof niet dat ik nog veel te melden heb... Jullie horen wel weer een keer wat van me;)

Groetjes

Geen opmerkingen: