zaterdag 10 januari 2009

ijsavontuur;)

Hallo allemaal,


Vandaag heb ik de sprong gewaagd, en vanmorgen ongeveer 3 kwartier op het ijs gestaan (met rust tussendoor), en vanmiddag ook nog 3 kwartier. Ik ben nu helemaal opgebrand, maar dit is wel gezonde moeheid, en niet moeheid zonder dat ik wat heb gedaan. Aan de ene kant vraag ik me af of het wijs geweest is, maar aan de andere kant moest ik in het ziekenhuis ook gewoon sporten (inspanningstest) terwijl ik moe was. Vanavond hebben we niets bijzonders te doen, dus ga ik lekker lui doen.


Verder gaat het wel redelijk met me. Het is erg wennen weer thuis te zijn. Toch bevalt het heel goed... Want waar kan je nu beter zijn dan thuis???


Morgen kijk ik nog even wat er gaat lukken. Misschien dat ik mee ga naar de kerk, en anders luister ik thuis mee. Het is natuurlijk toch een lange zit (anderhalf tot 2 uur). En als ik hier thuis zit kan ik iedere houding aannemen die ik zelf prettig vind;)


Hieronder nog een foto van ons ijsavontuur;) Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe, en jullie horen wel weer;) Groetjes


Geen opmerkingen: