dinsdag 13 januari 2009

maandag 12 januari

Hallo allemaal;)

Ik heb weinig nieuws te melden, dan dat het wel goed gaat met me. Ik ben erg moe, en ben weer alles aan het opbouwen, maar voorderest gaat het wel goed met me;)
Ik hoop deze week nog voor een gesprek naar mn stage te gaan, en in afwachting van dat gesprek ga ik misschien verderop in de week nog wel naar mn stage toe, om weer een beetje in te komen;)

Verder moet ik donderdag naar de tandarts, waar ik altijd heel veel zin in heb... Niet dus...:(
Morgenavond ga ik weer proberen naar fitness te gaan, en vanavond heb ik cathechisatie. Gisteren ben ik 1x mee naar de kerk geweest en ook dat ging goed:)

Ik ben dus kortom alles weer aan het opbouwen, en dat kost veel energie, maar ook de nodige tijd... Toch zet ik door, want ik wil heel graag nog even genieten van mn stage;) vandaar ook dat ik deze week al weer een beginnetje hoop te maken, door in ieder geval een gesprek te plannen;)

Hoe of wat weet ik nog niet, maar dat komt wel.. Ik wil nog even melden dat onder het kopje Foto's en Video's, de video's van deze opname zijn geplaatst;) na een paar dagen uploaden (ging nogal eens mis door een foutmelding) staan ze er dan eindelijk op... Veel kijkplezier;) Zoals velen al wel gezien zullen hebben (na het vorige berichtje) staan mijn foto's er ook op)... (voor foto's en video's zie mijn andere site: www.ikisziek.websitemaker.nl/marianne )

Groetjes, en als er nieuws is horen jullie weer;) dusss

Geen opmerkingen: