maandag 19 januari 2009

Maandag 19 februari 2009

Even een korte update van hoe het met me gaat.

Langzaamaan probeer ik weer meer op te bouwen, maar gezien ik klachten blijf houden gaat het niet makkelijk. Ik ben ontzettend moe. Dat kan komen door de antibiotica, maar het kan ook zijn dat ik gewoon nog steeds niet fit ben. Daarnaast ben ik vaak over mijn slaap heen als ik savonds naar bed ga, en lig uren wakker, dat komt dan ook weer niet ten goede aan je vermoeidheid. Hoesten doe ik bijna niet. In het begin toen ik net thuis was wel, maar nu word het steeds minder. Wel had ik zaterdagavond een gigantische hoestbui (na het lachen) waarin ik bijna stikte, en waarna mijn diner bijna weer naar buiten kwam... Gelukkig heb ik het wel binnen gehouden, maar toch een teken dat het niet echt helemaal goed zit.

Door de oververmoeidheid ben ik ook nog duizelig. Verder neemt mijn eetlust verder en verder af... Hopelijk gaat mijn gewicht er niet onder leiden want dan heb je weer dat gezeur van sondevoeding, drinkvoeding, en vetrijke dieeten... Laat mij gewoon mn eigen dieetje eten, en doe wat aan dat eeuwige gezeur van achteruit gaan....

Maar goed. Vandaag rustig aan weer wat gedaan voor school, en zometeen weer naar Cathechisatie. Gisteren ben ik van vermoeidheid maar 1x naar de kerk geweest, al was ik van plan 2x te gaan.

Morgen ga ik opdracht 301 uitvoeren. Ik moet daarvoor een activiteit doen, en die heb ik dus morgen... Het word... Tja dat horen jullie nog wel;) want ja, het moet een verrassing blijven he;) En gezien collega's soms ook wel eens mijn site bekijken;) haha.. Ik zal een foto maken van het resultaat van mijn creatieve geest, dat is misschien wel leuk voor een volgende update...

Morgenavond weer naar fitness, en dan maar kijken wat ik woensdag en donderdag ga doen qua stage... ik heb al wel besloten dat ik vrijdag niet naar stage ga, omdat ik dan eind van de middag ook nog naar het ziekenhuis moet, en anders moet ik 2x op een dag naar rotterdam heen en weer... Dat word een beetje te veel van het goede...

Morgen krijg ik de uitslag van het (qua longen) groot onderzoek. Ik ben zeer benieuwd... Helaas konden ze niet op mijn telefoonnummer bellen, en hoor ik het dus niet gelijk (omdat ik die activiteit heb, waarbij ik echt niet gestoord mag worden door een telefoontje) maar mijn moeder heeft beloofd alles op te schrijven om het aan jullie door te geven, en ook om door te vragen als iets niet duidelijk is... We wisten natuurlijk al dat mijn longbeeld verslechterd is, maar ik wil wel weten hoeveel het verslechterd is... etc..

Morgen dus misschien meer nieuws, over uitslagen van het grootonderzoek...

Groetjes...

Geen opmerkingen: