donderdag 29 januari 2009

Uitslag groot onderzoek: van de gastro

Door al dat gedoe met die opname, waren we helemaal vergeten dat we gebeld zouden worden voor de uitslagen van het groot onderzoek, van de gastro... Halverwege de dag kwamen we er pas achter, en vanaf toen dus de telefoon maar bij de hand gehouden... Tegen kwart voor 5 belde ze dan... en de volgende dingen had ze te melden:

Mijn bloed was in het algemeen goed. De stolling was afwijkend van het normale, maar schijn ik altijd te hebben (apart persoon he;)) De vitamines waren goed, de leverwaarden waren verhoogd, maar dat heb ik altijd... de leverwaarden waren stabiel... De glucose in mijn bloed was op dat moment (en dan spreken we van 10 december.. hahaha, hoezo oude waarden te horen krijgen?) 17, dus te hoog... Maar gezien ik 2 weken daarna opgenomen ben, kwam dat waarschijnlijk door de infectie die speelde...

De vetopname was goed... Dat hebben ze onderzocht aan de hand van de ingeleverde voedingslijsten en ontlastingpotten;)

Verder moet ik in juni weer een afspraak plannen... Voor de halfjaarlijkse controle;) Dat waren dan de uitslagen...

Groetjes...

Geen opmerkingen: