maandag 26 januari 2009

wachten, wachten, wachten!!!

Nee, ik kom jullie dit keer nog niet berichten dat ik opgeroepen ben om opgenomen te worden, want helaas heeft het ziekenhuis nog niet gebeld. Daarom kom ik nu maar even een update geven van de laatste berichten en nieuwtjes, al zijn dat er niet veel...

Zaterdag was ik enorm moe, en ben ik 's Morgens na het douchen in een stoel geploft en daar niet meer uitgekomen. Eigenlijk hadden wij smiddags een verjaardag, en zou ik meegaan, maar gezien ik te moe was, ben ik thuis gebleven en zijn ma en teus samen gegaan.

Zondag ben ik maar 1x meegegaan naar de kerk. Ik wilde dolgraag 2x en was het vast van plan, maar zondagmiddag bleek dat ik niet fit genoeg was om nog een keer naar de kerk te gaan, dus ben ik thuis gebleven en heb op de bank met de scanner mee liggen luisteren.

Vanmorgen ben ik heel eigenwijs toch naar school gegaan, om de toets te maken. Ik kon dit wel uitstellen maar dan zou ik hem weer in moeten halen ook, en gezien ik hem toch geleerd had, kon ik hem net zo goed even gaan maken. Mocht het resultaat niet geod zijn, mag ik hem overdoen, dus dat scheelt weer...

Natuurlijk blijkt als ik op school kom, de lift uit de running te zijn, en gaan we eerst maar naar de 1e en dan weer naar beneden met de trap. Vervolgens moeten we naar de 2e verdieping, ook met de trap.... want helaas, de lift deed het nog niet... Toen ik om een uur of kwart over 10 beneden was, deed de lift het weer, maar helaas hoefde ik toen niet meer naar boven.. Weer wat verspilde energie...Maar de toets heb ik gemaakt..

Vanmiddag word ik gebeld om een interview te geven. Dit gaat over therapietrouw en is voor de CF-nieuws. Ze willen onderzoeken of ouders hetzelfde denken over therapietrouw als kinderen. Gezien ik altijd wel meedoe aan dat soort dingen, en ze me er naar vroegen, antwoordde ik: Kom maar op..!! Nu heb ik er een beetje spijt van, want eigenlijk moeten we nog wat inkopen doen voor de opname, maar die man belt maar niet...

Vanavond ga ik proberen om naar cathechisatie te gaan. Het zou de laatste keer voor mijn opname zijn, maar ik ga altijd best graag, dus wil ik het toch gaan proberen...

Ik heb trouwens nog supergoed nieuws!!! Vanmorgen op school moesten we aangeven wat we klaar hadden etc, en aangezien onze stagedocent ziek was, hadden we een andere stagedocent, en tevens de coordinator van de stage, etc. Ze vroeg toen hoeveel uren ik had.. Ik zei zo (toevallig net uitgerekend) 310 ofzo.. Zegt ze.. en je opdrachten?? Ik zeg: die heb ik allemaal af, er moet er alleen nog 1 ondertekend worden, en ik moet nog wat reflectie verslagen ondertekenen etc. Zegt ze: Dan kan ik je meedelen dat je geslaagd ben voor je stage. Ze zegt: ik had voor jou de grens 300 uur getrokken, en dan zou je niets in hoeven halen, gezien je dat gehaald hebt, ben ik tevreden over je uren. Aangezien jij je opdrachten af hebt, en ik verwacht dat die goed zijn, ben je geslaagd voor je stage, en ga je nu uitrusten, aan jezelf denken, en niet meer denken aan school of opleiding tot je opgeknapt bent...!!! SUPER TOCH??!!!

Ik ben echt zo blij met zulke lieve mensen op school en stage die me elke keer weer overal doorheen slepen... Echtwaar... Ik weet niet of iedereen dit leest, van over wie ik nu praat, maar 1 ding... Ik wil de mensen van mijn stage (begeleidsters, collega's en teamleidster) van school (stagedocent, mentor, stagecoordinator, mevrouw van de ssh, etc) en iedereen die mij helpt om ondanks steeds opnames toch door te gaan... HEEL ERG BEDANKEN!!! Dank u/ dank jullie wel... Het doet me super goed... En om antwoord op de vraag van de stagecoordinator te geven: Ik ga PROBEREN om aan mezelf te denken, niet aan school en stage te denken, en natuurlijk ga ik proberen helemaal op te knappen...

Nog even een mededeling, en dan ga ik weer stoppen... Zaterdag vroeg iemand aan me, of ik al een " verlaat de gevangenis zonder betalen" kaart had gekocht... (naar aanleiding dat ik zei dat ik weer 2 a 3 weken de gevangenis in mocht) Ik antwoordde daarop dat ik die nog niet heb, dus als iemand weet waar je die kan kopen, of als iemand er nog 1 heeft ??!! Ik houd me aanbevolen!!

Groetjes

Geen opmerkingen: