zaterdag 28 februari 2009

Daar ben ik weer...

Het laatste filmpje staat op mn site;) Hij is gesplitst omdat hij te groot was, maar eindelijk staat tie dan ook op mn site...

Verder gaat het redelijk met me... Wel benauwd, enorm moe etc, maar ik ben weer wat dingen aan het oppakken, omdat ik nu eenmaal geen mens ben om op de bank te liggen... Smorgens slaap ik behoorlijk lang uit, en overdag doe ik bijna niets. Vaak blijft het bij 1 ding.. Of even boodschappen doen, of even naar een verjaardag... Daarna ben ik dan helemaal versleten en ga op de bank liggen. Daar kom ik dan niet meer vanaf tot ik naar bed ga.

Van mijn mentrix mocht ik volgende week nog niet op school verschijnen... Toch wel flauw... Kdenk dat ik nog even ga discusieren... ochtendje of mijnpart 2 uurtjes moet toch kunnen??? Maar ja, dinsdag eerst maar eens naar het ziekenhuis voor controle, en kijken hoe dat uitpakt...

Volgende week ga ik denk ik voor de laatste keer terug naar mijn stageplaats om afscheid te nemen. Ik moet nog even plannen wanneer, maar dat zal dan woensdag, donderdag of vrijdag worden, net wat bij hun uitkomt.

Groetjes!!!

Geen opmerkingen: