donderdag 26 februari 2009

Nieuw Sprayapparaat: de I-neb

Jawel, hij is binnen... mijn nieuwe vernevelapparaat: de I-neb!!! De komende jaren hoop ik met deze vernevelaar te gaan vernevelen... Zowel de tobi, collistine of bramitob, als de pulmozyme en het hypertone zout... (nee, ik heb ze niet allemaal tegelijk... maar ze wisselen af;))
Hier een foto van de I-neb...Daaronder staat de link, waar meer info te vinden is over het apparaat zelf...




http://www.romedic.nl/ineb.htm

Ik heb er nu 2x mee verneveld, en het bevalt tot nu toe heel goed... Hij is klein, hij is geluidloos..., je bent binnen een paar minuten klaar... Het schoonmaken is denk het grootste werk nog... Nog een voordeel van dit apparaatje is: hij is op accu... je hebt dus geen stroom nodig, en kunt heerlijk gaan zitten waar je wilt... Een stuk meer mobiliteit, en daarbij ook nog eens makkelijker mee te nemen;)



Ik hoop natuurlijk dat nu de medicijnen beter in mn longen komen, zodat ik er op vooruit ga;) want dat is natuurlijk de bedoeling;)


Vanmorgen heb ik tot 10 uur op bed gelegen, en ben daarna uit bed gekomen omdat ze tussen 11 en 1 het sprayapparaat zouden komen brengen. Je kan het dan niet maken om nog in je bed te liggen, dus heb ik gegeten, gedouched en me aangekleed. Mijn medicijnen ingenomen, en ik was net klaar en tadaaa daar komt dat vrouwtje aanlopen met een grote doos... timing of timing???


Vanmiddag ben ik met mijn moeder naar een verjaardag geweest. Eigenlijk voelde ik me niet zo fit, en te moe om te gaan, maar ik wilde gewoon heel graag, dus zijn we toch gegaan. Na een uurtje was ik helemaal brak, en versleten, en zijn we weer naar huis gegaan. Gelukkig vanavond geen verplichtingen, en heerlijk op de bank hangen;)


Groetjes...

Geen opmerkingen: