donderdag 26 maart 2009

1e rijles overleefd!!

Allereerst wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor alle felicitaties, die ik gisteren heb ontvangen... Persoonlijk, via de mail, via een ecard, via een krabbel op hyves, een berichtje in mn gastenboek, een kaartje, een smsje of hoe dan ook...

Ik heb eens even globaal zitten tellen, en kom alleen qua krabbels al op 40 krabbels, ik heb ongeveer 10 smsjes gehad, een paar e-cards, een stuk of wat berichten in mijn gastenboek, en heel wat kaartjes via de post. En dan heb ik de mails nog niet meegeteld, en ook de persoonlijke felicitaties niet...

Gisteren was een super mooie en fijne dag. Eerst naar school geweest, waar ze gelijk begonnen te zingen toen ik het lokaal in kwam... Ik wist niet waar ik kijken moest, maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij als je op de SPW zit.. ;)

Om 3 uur naar huis, en daar nog even achter de pc gezeten. Al de krabbels en mailtjes enzo gelezen, en daarna gegeten. Toen na het eten de 1e rijles, waarbij mn broer het niet kon laten om een filmpje te maken van het wegrijden. Van te voren was ik toch behoorlijk zenuwachtig, maar zodra ik in de auto zat, en kennis had gemaakt, viel alles van me af, en kon ik volop genieten van mijn 1e les...

Die eerste les bestond uit alleen sturen, richting aangeven en een begin maken met in de binnenspiegel en buitenspiegel kijken.. Eerst zijn we een stukje richting schelluinen gereden, en daarna over de dijk naar hardinxveld en sliedrecht... Uiteindelijk hebben we ergens in hardinxveld een jongen op gehaald die na mij moest lessen. Ik ben toen achterin gaan zitten en heb me thuis laten brengen!!! haha..

Ik vond die eerste les echt helemaal geweldig!!! Wat helemaal leuk is, ik kreeg het compliment dat ik wel feeling er voor had!!! WOW!!!

Toen ik thuiskwam zat er al visite te wachten, en ben ik eerst even snel om gaan kleden. De avond vloog voorbij, en hoe later het werd, hoe meer moe ik werd... En wat doe je dan om het te verbergen? Juist, doe mar flink gek;) Ofdewel... De visite was de deur uit, en ik stortte in... Even de 2e keer gesprayd en daarna gelijk door naar bed, waar ik (dacht ik) uit kon slapen tot half 9...
Om half 7 gaat echter de telefoon... Een klasgenootje... het 1e uur hebben we verval... Mijn moeder nam op, en toen ik toch even naar de wc ging, hoorde ik dat het voor mij was... Ik heb toen maar heel liefjes toch even de klassen doorbellijst erbij gepakt, om mijn klasgenoten niet het 1e uur voor niets op school te laten staan...

Helaas was ik daarna klaarwakker, en heb ik niet meer geslapen.. Omdat ik toch maar nutteloos in bed lag, dacht ik, dan pak ik mijn laptop en ga vast alle berichtjes lezen enzo;) Van het een kwam het ander, en vandaar dat ik nu ook mijn site al zo vroeg bij werk...

Vandaag ook nog een drukke dag voor de boeg..!! Om kwart voor 10 komt de taxi en dan ga ik naar school... om kwart voor 3 heb ik dan de taxi van school naar het ziekenhuis (staat nu nog om kwart over 3, maar ga ik verzetten, omdat we toch zelfstandigwerkuur hebben, en de rest ook eerder weg moet om de bus te halen) om 15.40 heb ik longfunctie blazen en om 16.00 PAC doorspuiten... Als alles op schema loopt heb ik half 5 de taxi terug, en dan ga ik thuis even eten en omkleden.. Vanavond heb ik weer fitness van 19.15 tot 20.15... Druk dagje dus....

Volgens mij heb ik alles wel weer verteld... Jullie horen wel als er weer bijzonderheden zijn!!!

Groetjes

Geen opmerkingen: