donderdag 19 maart 2009

Bijna 18 jaar!!!

Afgelopen dinsdag merkte ik met fitness toch wel dat ik minder energie en conditie had dan de donderdag voor de longbloeding... Ik kon maar 5 minuten op de crostrainer, en 2 minuten op de fiets, met de krachtapparatuur en de buikspieroefeningen. Vandaag ging het gelukkig weer een stuk beter, en heb ik 10 minuten op de crosstrainer gestaan, daarna alle krachtapparatuur, en toen 10 minuten fietsen (4 minuten 25 watt en 6 minuten 50 watt). Daarnaast ook alle krachtapparatuur en de buikspieroefeningen weer gedaan... Ik zit dus nu weer op mijn oude peil qua fitness:)

Wel merk ik dat ik nog wat sneller moe ben dan voor de bloeding... Maar wellicht trekt ook dat wel weer bij.

Volgende week word een druk weekje... Gelukkig beginnen we rustig, maandag met een vrije dag, al zal ik wel veel aan school werken maandag. Dinsdag is mn broer jarig, en 's avonds heb ik fitness.. Daarna komt er visite. Woensdag ben ik zelf jarig, en heb ik om 18.00 mijn eerste rijles!!! YES!!! EINDELIJK!!! kheb er echt al zin in !!! 's Avonds komt er dan ook weer visite.
Donderdag moet ik 's middags naar het ziekenhuis, voor longfunctie blazen en de PAC doorspuiten. Verder ga ik iedere dag naar school (al is het nog steeds niet volledig).

Nu ik mijn dagelijkse leven weer op aan het pakken ben, werk ik mijn site wat minder bij. Alleen als er echt iets bijzonders is, of als het al een tijdje geleden is, zal ik mijn site bijwerken, om jullie op de hoogte te stellen over hoe het gaat;)

Ik geloof dat dit het voor vandaag wel weer was!!!

Groetjes!!

Geen opmerkingen: