maandag 9 maart 2009

Eindelijk!!!!!

Na een leuk en gezellig weekend, kom ik mijn site weer eens bijwerken. Allereerst wil ik mijn broertje van harte feliciteren via mijn site!!! 16 jaar alweer!!! tja, maar ook al ben je 3 koppen groter dan ik, 10x sterker dan ik, en heel wat sneller dan ik... je blijft toch lekker mijn BROERTJE!!! haha...

Verder ben ik vanmorgen naar de tandarts geweest... Voor het eerst sinds lange tijd had ik eindelijk eens geen gaatjes... SUPER gewoon..!! ik had al gezegd dat als ik een of meer gaatjes had, dat ik gek zou worden, omdat ik al veel te veel afspraken heb naar mn zin, en geen zin had in nog meer afspraken... En dan heb je gewoon even geen gaatjes!!! dat na zoveel infecties, zoveel opnames, etc, ben ik toch wel beetje trots op!!!;)

Daarna gelijk door naar de fysio, waar het de bedoeling was dat gecontroleerd werd of ik nog goed PEP-te, en huffen en andere ademhalingsoefeningen deed. Helaas was er zoveel te bespreken dat we volgende week maar een afspraak hebben gepland. Want ja, deze keer moest hij toch eerst weten hoe het was, hoe het ging, wat er veranderd was, etc etc. Maandag om 11 uur dus een afspraak met de fysio.

Toen... om een uur of 3... een mailtje van de CF-verpleegkundige!!! DE AZLI IS BINNEN!!!! SUPER gewoon!!!! Wanneer ik hem op kon halen... Nou wat denk je zelf??? Zo snel mogelijk natuurlijk... Morgen ga ik van 9.20 tot 13.00 naar school... Dus dan om 13.30 kan ik in het ziekenhuis zijn...!! oké geregeld..!! Morgen om 13.30 longfunctie blazen, daarna de uitleg van het medicijn en apparaat, en de 1e keer vernevelen en dan om 14.30 nog een keer blazen... vervolgens om 15.00 naar huis, en ik kan daar starten met een maand AZLI vernevelen...

Waar ik heel benieuwd naar ben... Hoe reageer ik op de AZLI? en hoe is mijn longfunctie na 13 dagen thuis met enkel en alleen een tablettenkuur waar ik normaal niet bijster op reageer?

We weten het morgen!!! Nu ga ik weer verder met mijn huiswerk, want dat stapelt zich wel op, en gedurende die 3 weken die ik al gemist heb, word het alleen maar meer, maar we zijn weer bezig om dingen in te halen, en ik weet zeker... dat ik ook deze keer weer alles voor elkaar krijg... zij het dan met hier en daar een aanpassing.. maar toch!!! IK GA HET GEWOON REDDEN!!! IK VOEL HET AAN MN WATER!!! haha... dat moest ik even kwijt...!!!

Groetjes en tot later!!!

Geen opmerkingen: