dinsdag 24 maart 2009

Gefelicteerd Teus!!

Allereerst wil ik Teus van harte feliciteren met zijn verjaardag!!! 19 jaar geworden vandaag!!
Hoe gaat het nu met me? Om te beginnen ben ik steeds redelijk moe, maar dat kan ook komen doordat ik zo ontzettend veel te doen heb. Veel presentaties en werkstukken voor school, daarnaast nog wat ander huiswerk, 2x in de week fitnessen, en dan ook nog bijna hele dagen school...

Verder hoest ik weer behoorlijk, en zijn mijn suikers wat aan de hoge kant. al met al niet een beeld dat je kunt zeggen dat het zo heel goed met me gaat. Toch voel ik me behoorlijk goed, en doe gewoon lekker met (bijna) alles mee.

Wat wel een nadeel is: na de narcose van februari heb ik nog steeds last van een zere nek en snel hoofdpijn. Waarschijnlijk hebben ze mijn hoofd onder narcose iets te hard behandeld, en mijn nek daarbij. Maandag moet ik weer naar de fysio, dus zal ik gelijk eens vragen (als ik het niet weer vergeet) wat er met mn nek en hoofd aan de hand is. Verder heb ik nog steeds last van concentratieproblemen wat het leren erg lastig maakt... Sommigen van jullie, zullen het al wel gemerkt hebben, ook als ik aangesproken word, heb ik het niet altijd gelijk door... Mijn excuses daarvoor...

Gelukkig zijn er op school aanpassingen mogelijk, wat betreft leren... Zo heb ik 1 april een presentatie Nederlands, en daar mag ik mijn blaadje bij houden, zodat het toch door kan gaan. Vooraf heb ik gecontact met de leraar... Fijn dat er zoveel mogelijk is!! want anders had ik echt een probleem, en zou er heel veel op de nek van mijn klasgenoten terecht komen...

Maar goed, ik ga weer afronden, want ik ga zo naar school. Gezien de taxi de laatste 2 keer (gelukkig) een kwartier vroeger was, zal ik zo de Pc maar eens vast af gaan sluiten... Ik weet neit wanneer ik weer gelegenheid heb om mijn site bij te werken, maar aan het einde van de week zowiezo!!

groetjes

Geen opmerkingen: