donderdag 26 maart 2009

Goed nieuws!!!

Het 2e berichtje vandaag, maar ik kon het niet laten om even snel de goede uitslag van het ziekenhuis te vertellen...

Vanmiddag ben ik naar het ziekenhuis geweest, en ben eerst even bij Jeroen en Willemijn langs geweest. Daarna ben ik doorgegaan naar de longpoli waar ik een verbazingwekkende waarde blies van 106%.... De kleine luchtwegen waren 58%... Allebei dus super goed!!! Daarna de PAC doorspuiten, wat ook soepeltjes ging, en weer op weg naar huis...

Jammer genoeg hadden we wel veel file, maar al met al waren we met een uurtje thuis... ;) Dus valt nog reuze mee toch??;)

Zometeen heb ik fitness, en daarna heerlijk mn bedje in, want ik ben de hele dag al behoorlijk moe en duf... Wat overigens ook te merken was aan mijn gedrag vandaag... haha... niet snel snappen (nee tante lia, ik begreep het ook niet) en vaak dingen 2x vragen....

Hopelijk is dat na een goede nachtrust beter;)

Groetjes

Geen opmerkingen: