woensdag 25 maart 2009

JAAAAAAAA 18 jaar!!!!!!!!

Jaaaaa!!!!!!! 18 jaar!!!!!!!! ze zeggen dat je dan volwassen ben, maar ja, dat weet ik dan ook weer niet;) dat klinkt zo oud he;)

Maar goed.. het betekend wel veel dingen:) onder andere AUTO RIJDEEEE!!!!!!! en dat gaat vanavond om 18.00 voor het eerst plaatsvinden!!!

Dus jongens, vanaf nu is de weg onveilig... blijf binnen als ik buiten ben.... Er zijn een paar zeer verstandige mensen die de kelder in kruipen als ik vanavond mn 1e rijles heb!!!

Gelukkig zijn er heel wat verstandige mensen die me goede tips geven... onder andere: als je niets raakt gaat het goed, met het stuur onder je armen thuis komen, de koppelingbak eruit trekken, om de stippelstreep shalommen (hoe schijf je dat?:O). Een andere nuttige tip was om strobalen langs de weg te leggen!!!

Mijn tip aan jullie is: als jullie nu allemaal veilig binnen blijven, kan ik lekker crossen;) haha...
Een zeer standaard grap zeg:O nooit geweten dat zoveel mensen het tegen je zouden zeggen... kgeloof dat ik het van wel 50 mensen heb gehoord: kblijf binnen als jij gaat rijden... haha, mar wel leuk:P

Groetjes!!! en wellicht later meer over het autorijden, mijn verjaardag, en nog veel meer!!;)

6 opmerkingen:

margriet zei

hoi (GUP) Marianne hiet met Margriet nou meid van harte gefeliciteerd met je 18de verjaardag maak er wat moois van en haal vlug je rijbewijs.Groetjes Margriet.

Marjolein zei

Gefeliciteerd meis!

Yehudith zei

Heey Marianne!!

Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag. 18 is een mooie leeftijd, geniet ervan :). Hopelijk heb je veel plezier gehad bij je eerste rijles.

Groetjes, Judith

Veronica zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
En heel veel succes met autorijden!!
Ik zal allert zijn als ik de weg op ga.
Groetjes, Veronica

Cobi zei

Hoi Hoi Marianne,
Van harte gefeliciteerd!!!!!
Het is al wel laat op de avond, maar ik hoop dat je een fijne dag hebt
gehad en dat je auto rijles leuk was!

Groetjes Cobi.

Tamara M. zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!! Officieel 18 nu!
Ik was veilig binnen vanavond hoor;) Ik hoop dat je rijles leuk was vanavond!

xxx Tamara