dinsdag 31 maart 2009

Positief!!

De laatste dag van maart, nog even een update... Vandaag heeft de hele dag heerlijk de zon geschenen, en vanmiddag heb ik heerlijk in het zonnetje, achter mijn laptop gezeten voor school. Vanavond had ik weer fitness,en op nieuw kon ik wat opbouwen... Dit keer had het bloedinkje geen effect op mijn conditie, en kon ik dus heerlijk door...

Ondertussen zit ik op het volgende resultaat: 11 minuten op de crosstrainer, daarna alle krachtapparatuur, en vervolgens 15 minuten fietsen, waarvan 13 minuten op 50 watt, 1 minuut infietsen en 1 minuut uitfietsen op 25 watt... daarna nog de buikspieroefeningen... Als je dan bedenkt dat ik toen ik net uit het ziekenhuis was het volgende programma had: 3 minuten crosstrainer, alle krachtapparatuur en 5 minuten fietsen op 25 watt... en de buikspieroefeningen... Dan heb ik toch al weer heel wat opgebouwd...

Vandeweek toen ik bij de fysio was... (ofdewel gisteren) heb ik gelijk aangekaard, dat ik sinds de narcose in februari, steeds zo'n last van mn nek heb, waardoor ik soms zelfs hoofdpijn krijg. Hij heeft dus naar mijn nek gekeken, en het blijkt dus zo te zijn, dat ik doordat ik zo vaak benauwd geweest ben, een te gespannen houding heb aangenomen... De spieren in mijn nek zitten helemaal vast, en als ik iets span met die spieren, verkrampt het, en krijg ik een zere nek, en soms zelfs hoofdpijn... Als ik over 3 weken terug kom, en het is nog niet over, dan gaat hij me er voor behandelen... Word het erger... dan moet ik eerder bellen, en komen...

Ik heb besloten om nu eens een rijtje neer te zetten met allemaal positieve dingen van de laatste weken... dus houd je vast, daar komtie:

1. Na de laatste opname dacht ik dat ik nog maar halve dagen school kon, ik loop ongeveer 3 kwart dag van school mee...
2. longfunctie is na 4 weken, zelfs gestegen naar 106%...
3. Ik werd 18 jaar, en ben begonnen met mn 1e autorijles
4. Ik heb enorm lieve vrienden en vriendinnen die me stuk voor stuk steunen...
5. Ik ben weer helemaal bij met school...
6. Ik heb een behoorlijk druk leven, wat ik vol houd...
7. Ik heb mijn conditie behoorlijk opgevijzeld...

Is dit alles geen reden tot dankbaarheid??? Op het moment voel ik me enorm goed, en zit lekker in mijn vel... Ik voel me gelukkig, en ben tevreden.... SUPER toch???

Groetjes, en tot in April;)

1 opmerking:

Tamara M. zei

Eindelijk weer eens!! Ik ben blij voor je meis, super!! Ga zo lekker door zou ik zeggen;)

xxx Tamara