maandag 2 maart 2009

Tja, Van alles eigenlijk...

De maand Maart is alweer aangebroken.. Voor mijn gevoel is het nog maar halverwege Januari... Logisch ook, want in het ziekenhuis raak je de tel kwijt... In het ziekenhuis reken je niet in maanden... Dan reken je in dagen... Dagen die je nog moet, tot je weer naar huis kunt, dagen die je nog moet, voordat je je leven weer op kan bouwen...

Van dit jaar, wat nu net 2 maanden oud is, heb ik ruim 5 weken in het ziekenhuis gelegen... (van 1-9 Januari en van 30 januari tot 25 februari). 34 dagen in het ziekenhuis... Het jaar is ongeveer 58 dagen oud... dat houd in dat ik 24 dagen thuis ben... MAAR!!!! ik ben vast van plan om met mijn dagen thuis dubbel zoveel uit te komen dan met mijn dagen in het ziekenhuis;) Goed voornemen of niet???

Morgen weer voor controle naar het ziekenhuis... Ik ben benieuwd of ik mezelf nu weer zo ga verrassen... Hopelijk alleen maar de positieve kant op verrassen, en niet de negatieve kant... Van een lotgenoot op 2 midden hoorde ik dat het crisis is daar... Alles ligt vol... Iemand die met spoed opgenomen moest worden, en normaal op 2 midden ligt, ligt nu op 2 zuid... Kortom, geen timing om weer achteruit te gaan, dus ga ik gewoon vooruit!!!!

Morgen dus eerst gesprek met de Psycholoog van het CF-team, voor het aanvragen van een Rugzakje voor School... (haha, even gelijk een miscommunicatie uit de weg ruimen, ik kan heus wel zelf een schooltas betalen. Een rugzakje houd in: een vergoeding voor school, omdat ze gemiddeld meer uren voor mij kwijt zijn om dingen te regelen, dan iedere leerling heeft. Zo'n rugzakje moet officieel aangevraagd worden, en er is heel wat voor nodig. Zo een een psychologisch rapport of iets dergelijks, en daarvoor heb je natuurlijk eerst een gesprek nodig, voordat de psycholoog dat rapport kan maken.) Dat gaat dus morgen plaatsvinden. Daarna door naar de Longpoli, en eerst longfunctie blazen. Na het blazen een gesprek met de arts, en dan als ik tijd over heb, nog even bij Willemijn langs... Als daarna nog tijd over is nog even langs 2 midden langs Dominick en Ramona... En dan?? Op naar huis, hopelijk!!!!

Ik zit even te bedenken, of ik nog wat kan vertellen over het weekend... Maar volgens mij heb ik niet veel bijzonders te melden... Zaterdagmiddag zijn Gert en Marjanne geweest, en die zijn ook gezellig blijven eten. Daarna zijn ze naar huis gegaan, en hebben ma en ik samen de avond doorgebracht;)

Zondag ben ik thuisgebleven uit de kerk, omdat ik te moe en nog niet fit genoeg was. 'k Heb heel de dag heerlijk op de bank gelegen, en 's avonds hebben ma en ik een spelletje gedaan... Waarvan ik alle 3 de spelletjes gewonnen heb.. Het gebeurt niet vaak dat ik win, maar als ik win, dan win ik ook gelijk alles... ;)

Vanmorgen ben ik naar de Albert Heijn geweest, voor wat boodschappen, en de lege flessen weg te brengen. Ik heb dit lopend gedaan, en zo had ik gelijk beweging... Daarna was ik wel moe, maar goed, dat mag ook...

Vanmiddag heb ik nieuwe gedichten op mijn gedichtensite gezet (klik op gedichten, daar staat een link naar mijn gedichtensite). Ik heb een tijd gehad dat ik helemaal geen gedichten meer maakte, maar de laatste tijd heb ik regelmatig een dichtbui en pak pen en papier...

Vanmiddag nog even rustig aan, en gewoon lekker op de bank wat voor school doen, en als ik me vanavond fit genoeg voel, hoop ik naar de cathechisatie te gaan. Maar dat bekijken we rond etenstijd wel;)

Goed, ik geloof dat dat het wel weer was... Morgen horen jullie meer, over hoe het in het ziekenhuis was...

Groetjes

Geen opmerkingen: