vrijdag 13 maart 2009

WEEKEND!!!

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik mijn site bij heb gewerkt. Maar ja, het gewone dagelijkse leven is weer op gang gezet, en gaat steeds meer tijd vergen;) Om even wat dingen te noemen: Ik ben school aan het opbouwen, zit nu ongeveer op 5-6 uur per dag, vandaag had ik zelfs 7 uur... Daarnaast het huiswerk wat ik moet inhalen, en het huiswerk wat nieuw opgegeven word... Ook heb ik 2x in de week een uur fitness 's avonds, waar ik conditie aan het opbouwen ben, en hopelijk steeds een beetje vooruit ga.. Verder heb ik 1x in de week cathechisatie, en af en toe een verjaardag...

Je hoort het dus al wel... Genoeg om een leventje te vullen... Maar nu is het eerst tijd om mijn site bij te werken... Verder staat er dit weekend weinig bijzonders op de planning... Ik denk dat het blijft bij wat langer uitslapen dan normaal (niet te lang, want dan loop ik in de war met mn AZLI sprayen), op mn gemakje wat huiswerk maken, en als ik daar geen zin meer in heb, lekker met mn laptop of met een boek op de bank;)

Als ik kijk naar de 2,5 week die ik ondertussen thuis ben, moet ik zeggen dat ik mijn leven weer behoorlijk aan het oppakken ben... De eerste week zat ik volledig thuis... Vorige week begon ik met een uurtje naar school gaan, op vrijdag, en op donderdag had ik natuurlijk al afscheid genomen op mn stage... Maandag was ik vrij (heerlijk zo'n roostervrije dag) en dinsdag besloot ik van 2-5 (in lesuren gerekend;)) naar school te gaan... 's middags kwam daar een onverwachts bezoek aan het ziekenhuis bij, voor het ophalen van mn medicatie, en 's avonds heb ik heerlijk gefitnest;) Woensdag was het biddag en kon ik dus redelijk rustig aan doen, en heerlijk uitrusten..

Donderdag heb ik van 2-6 op school gezeten, en vandaag dacht ik, laat ik eens gek doen, en de hele dag proberen... Gisteren was ik niet echt moe na school, en kon 's avonds zelfs fitnessen. Van vandaag wist ik dat ik 's avonds niets had, en dus op de bank kon hangen, als ik daar behoefte aan had... Dus ik vandaag naar school 1-7...

Hoe het ging??? Ik kan eigenlijk niet zeggen dan dat de schooldag prima verliep... Na het 7e was ik wel moe, maar niet extreem moe, maar gewoon gezond moe, net als iedereen... Toen kwam echter de tegenvaller, waar je toch niet op rekent...

om 15.00 had ik de taxi besteld, en om 15.15 dacht ik, laat ik eens gaan bellen... want ze zijn er nog steeds niet... Na een tijdje aan de telefoon gehangen te hebben (goed voor je beltegoed) konden ze me vertellen dat ze om 15.30 voor zouden rijden... Oké... Tis te overzien, dus ik naar binnen, nog even wat gedronken en naar de WC geweest, en weer naar buiten...

Komt er om 15.30 een man aanlopen... ben jij Marianne Vlot??? Ja, dat ben ik... Oké, want ik sta DAAR (wijds armgebaar naar een meter of 900 verder op..., aan de andere kant van de bussluis). Oke, daar gaan we... Lopend, met een behoorlijk zware tas, op naar de taxi.. Tot daaraan toe, was het nog niet zo heel erg...

In de taxi, zegt de chauffeur met een lief glimlachje... We moeten nog even Rotterdam door om 2 kinderen op te halen... ik besluit om er niets van te zeggen, en wij opweg naar dat adres... Om ongeveer 16.00 rijden we daar weg... Zegt tie... Ja, eigenlijk zou ik eerst hun weg moeten brengen, (hadtie eerder ook al gezegd) maar ik ga eerst jou wegbrengen, want anders ben je zo laat thuis... Ik al van okéé.. ik vind het goed, maar eerst zien dan geloven...

Bij de afslag Alblasserdam, staan we moervast en helemaal stil, in de file... Kijkt de chauffeur me aan... en zegt... zullen we eerst die kinderen maar wegbrengen?? ZUCHT!!... Oké, kheb weinig keus... Wij die kinderen eerst weggebracht... Uiteindelijk, om een lang verhaal kort te maken... om 17.15 stapte ik thuis naar binnen... En dan te weten... 15.00 was ik uit, en normaal zonder file, zonder tegenslag, kan ik met een half uur thuis zijn... Met file is het hooguit een uur...
Nu kan ik heel wat hebben, en weet ondertussen dat ik heel wat kan verwachten bij de taxi... Maar als je dan voor het eerst een dag van 1-7 naar school gaat, ze eerst te laat komen, daarna een combinatie hebben, en over papendrecht moeten, en vervolgens jij pas om 17.15 thuis bent... Tja, dat gaat mij te ver...

Maar goed, tis gebeurd, er is niets meer aan te veranderen, en ik ga dus nog maar even aan mijn huiswerk zitten;) Heerlijk, dat ik weer zoveel kan doen... Nog geen maand geleden, lag ik op bed of op de bank, deed niets, en kon niets... Nu heb ik een behoorlijk druk leventje, doe veel, maar houd ook mijn grenzen in de gaten...

Groetjes;)

Geen opmerkingen: