vrijdag 17 april 2009

Blokken..!!!

Omdat ik bezorgde reacties kreeg, of ik misschien ziek was, omdat ik niets op mn site neer zette, toch weer een berichtje van me;)

Afgelopen week en komende week zijn enorm drukke weken (geweest). Afgelopen week moesten zo'n beetje alle werkstukken ingeleverd worden, laatste presentaties werden gehouden, en moest ik voorbereiden op de komende toetsen volgende week.

Daar ben ik nu nog steeds mee bezig.Ik heb 10 toetsen volgende week... Iedere dag 2. Behalve donderdag en vrijdag. Donderdag heb ik er 3, en vrijdag heb ik er 1.

Vandaag had ik om half 10 fysio, om 14.00 rijles, en daartussendoor, en daarvoor en daarna, heb ik zitten leren. Ik ken nu 1 toets bijna, en die andere leer ik samen met Sandra, die bij mij in de klas zit, en dit weekend bij mij komt...;)

Mn moeder moest werken, dus heb ik gezellig een vriendin uitgenodigd, zodat ik niet alleen zit:) Samen gaan we blokken, gezellig babbelen, leuke dingen doen etc...

Na volgende week heb ik 1,5 week vakantie (6 mei weer naar school). Heerlijk... Kben dr echt aan toe... 27 april moet ik voor longfunctie blazen en PAC doorspuiten weer naar het ZH, en voor de rest heb ik gewoon heerlijk niets... Alleen 2x in de week rijles, en de fitnes gaat ook door. Behalve op koninginnedag natuurlijk;)

De verkoudheid is weer over. Ik nies alleen af en toe nog, heb af en toe een bloedneus, maar voor de rest lijkt het weer voorbij te zijn...

Op naar de toetsen, en de VAKANTIE!!

Groetjes

Geen opmerkingen: