zaterdag 11 april 2009

Einde van de AZLI maand, en verkouden...!!

Half Nederland is ziek of verkouden, en hoewel ik er normaal tussendoorrol, met af en toe een bloedneusje, ben ik nu echt de klos. Hees, keelpijn, wat meer hoesten, wat meer bloedneuzen, een beetje snotterig, en veel niesen... Jawel, ik ben verkouden... Nu is het hopen dat het bij een kleine verkoudheid blijft, en dat ik daarna weer lekker door kan hobbelen;)

Vanmiddag is het de laatste keer dat ik de AZLI vernevel deze maand. Dus komende maand is het eerlijk even maar 2x per dag sprayen... Ik moet dan smorgens en savonds pulmozyme (net als nu) en 1x hypertonezout (eventueel 2x als ik merk dat ik vol zit). smiddags hoef ik dan niet meer te vernevelen, en dus ook lekker geen gesjouw met het vernevelapparaat naar school, niet uit de les op school etc..:) Over een maandje moet dat dan wel weer, maar dan zijn we weer een maandje verder en zien we wel weer:)

Komende week 3 dagen school, en daarna vrijdag vrij om toetsen te leren. Die week daarop heb ik toetsweek en moet ik 10 toetsen maken... Gezien mijn geheugen nog steeds niet is wat het was (leer niet zo snel) ben ik begonnen met samenvattingen maken ,wat ik altijd al wel deed. Ik heb nu pas 1 samenvatting af, van de 10, dus dat word nog even doorpezen;) Maar als je kijkt naar wat ik afgelopen periode heb gedaan, is er reden tot blijdschap... Ik heb alle presentaties mee kunnen doen (donderdag nog 1, en dan heb ik ze allemaal gehad deze periode) heb alle werkstukken mee kunnen maken, de creatieve dingen zijn af, kortom... Ik ben weer helemaal bij:) Super toch???

Dit neemt niet weg dat het behoorlijk wat energie en tijd heeft gevergd van me... Ieder vrij uurtje zit/zat ik aan mn huiswerk. OOk nu weer... het is zaterdag, maar toch moet ik nog even samenvattingen maken, wil ik alles af krijgen voor de toetsweek...;) Dus ga ik maar snel een eind breien aan mn blog...

Allemaal een gezegend en gezellig paasweekend toegewenst!!!

Groetjes

Geen opmerkingen: