maandag 27 april 2009

Overplaatsing???

Daar ben ik weer. Vanmiddag ben ik in het ziekenhuis geweest. Mijn longfunctie was wel iets gezakt, vergeleken bij vorige keer, toen ik de AZLI had, maar nogsteeds was hij super... vandaag was hij 100%. Daarna port a cath doorgespoten, wat ook soepel ging, en nog even op de afdeling bij willemijn langs geweest, en over 2 midden gelopen, om de verpleging en de secretaresse even te plagen...

Vanmiddag kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk deze zomer al over ga naar het dijkzicht. Eerst zou het begin 2010 worden, maar nu word het dus waarschijnlijk juni of juli. 26 mei heb ik een afspraak met een internist van het dijkzicht.... Komt nu allemaal toch wel dichtbij hoor... Is er iemand die ervaring heeft met het dijkzicht? en zo ja, welke??

Kzat me zojuist te bedenken dat ik dan (hopelijk) mijn laatste opname in het sophia wel eens gehad kan hebben. De verpleging daar stelde al voor om een afscheidsfeestje te bouwen daar;) haha... Op naar volwassenheid... Er zullen voor en nadelen aan zitten, maar wellicht komt het allemaal goed, zoals het altijd nog goed gekomen is;) Enne... Ervaringen met dijkzicht??? laat het even weten;)'

Groetjes

Geen opmerkingen: