vrijdag 1 mei 2009

Vakantie bijna voorbij!!!

Alweer een week voorbij van mijn vakantie... Nog 2 dagen (maandag en dinsdag) en dan alweer naar school... Woensdag hoop ik weer braaf in de schoolbanken te zitten, en begint het drukke schoolleventje weer.

Vandeweek heerlijk genoten van het vrij zijn. Aantal keer naar de stad geweest (bruiloft in aantocht;)), gisteren naar vrienden geweest, (mn ma zat in de nacht, dus die sliep;)) Verder rijles gehad, fitnes gehad, en lekker elke dag uitgeslapen...

Maandag en dinsdag niet veel plannen, alleen de wekelijkse dingen, maandag rijles, dinsdag fitnes... Woensdag weer naar school...

Qua gezondheid gaat het nog steeds wel goed met me... Doordat ik nu een heel ander ritme heb, ben ik wel wat meer moe, en futloos, maar dat kent iedereen wel eens;) Vandeweek verschillende keren in de zon gelopen, dus al een beetje verkleurd.

Nog maar even genieten van het heerlijke weer, en dan volgende week weer naar school. We moeten het dan doen met 2 pauzes van 20 minuten, die we (als dat al mogelijk is) in de zon doorbrengen, en verder hele dagen van huis;)

Komend blok heb ik een best vervelend rooster... Geen enkele dag vrij (afgelopen rooster had ik de maandag vrij, we zijn verwend) en iedere dag vroeg beginnen en pas om 4 uur thuis... alleen op vrijdag... dan hoop ik 2 uur thuis te zijn...

Maar goed, hopelijk gaat het weer helemaal goed komen, en kan ik ook deze periode afmaken... Na deze periode van 10 weken, alweer zomervakantie... Wat gaat de tijd toch hard zeg...
Kga maar weer eens stoppen met bloggen, want volgens mij komt er nutteloze informatie uit voort;) haha...'

Fijne vakantie nog, en als ik weer wat te melden heb, of vind dat ik weer wat moet laten horen, horen jullie het wel weer;)

Groetjes

Geen opmerkingen: