woensdag 3 juni 2009

Een kuurtje..

Maandagavond heb ik gelijk een mailtje gestuurd naar het ziekenhuis, om te laten weten dat het niet erg lekker met me gaat, en of er iets ondernomen moet/kan worden. Want ja, als ik eerlijk ben ga ik toch het liefst zo fit mogelijk naar een bruiloft en een werkweek. En dat is nog maar 2 weken..

Gisteren hoorde ik niets uit het ziekenhuis, en ik had dus besloten om als ik vanavond nog niets had gehoord, dat ik dan morgenochtend zou bellen... Maar gelukkig werd ik vanmorgen gebeld, dat ze een recept voor een antibiotica kuurtje (tavenic?? totaal nieuw voor me) hadden gefaxt naar de apotheek... Vanmiddag kwamen we er achter dat de apotheek niet open was, dus ga ik morgenochtend even langs, voordat ik naar school ga.

Komende week heb ik dus een kuur, en als die over een week nog niet helpt, dan moet ik weer bellen. We gaan dan verder kijken. Afgelopen 2 dagen heb ik flink geminderd in schooluren. Ik loop nu zo'n 3 a 4 uurtjes op school rond per dag, en ga dan weer naar huis. dit waren 6-7 uren... Ik merk gelukkig wel dat ik niet zo heel moe meer ben als het weekend, maar nog steeds ben ik erg moe, en de andere klachten zijn niet verminderd. Dus het kuurtje is wel nodig;)

Gelukkig heb ik een enorm lieve klas die alles voor me bijhoud als ik er niet ben, en ze steunen me waar ze kunnen... Het mag best een keer gezegd worden... IK HEB EEN SUPERKLAS!!!

Groetjes

Geen opmerkingen: