vrijdag 12 juni 2009

GESLAAGD!!!!!!!

Gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle bij de GASTRO... Vraag 2 is, waarom ik er geweest ben, want zo lang was ik daar niet, en zoveel bijzonders is er niet besproken. Half 2 was ik aanwezig, en 10 over half 2 zat ik in de spreekkamer... Ging dus vlotjes... 10 voor 2 stond ik weer buiten... het enige wat er os besproken was: hoe gaat het nu? Heb je klachten? Hoe is het met pijn, vermoeidheid en ontlasting... en dat was het... Daarna stond ik met een bloedprikformulier en een telefonische belafspraak, die ik bij de bali moest maken, buiten... om 2 uur geprikt.. daarvoor al snel even een afspraak gemaakt, voor over 2 weken (eigenlijk over een week, mar dan heb ik een bruiloft) en toen nog even langs 2 midden om te babbelen met corry (secretaresse) en de verpleging.

Buiten was het wachten geblazen op de taxi, maar die was gelukkig ook MAAR 20 min te laat... Op naar huis... gisteravond toch maar thuis gebleven... Eigenlijk moest ik naar fitnes maar ik was zo moe dat ik niet meer gegaan ben. Dinsdag ben ik wel geweest, en ik merkte wel dat mijn conditie wat achteruit was, maar dat is natuurlijk logisch.

Vanmorgen had ik theorie examen voor de auto... Je mocht 13 fout hebben bij de gevarenherkenning en 5 fout bij de rest... Ik had 5 fout bij de gevaren herkenning en 4 bij de rest, dus IK BEN GESLAAGD!!! Misschien een beetje flauw dat ik het verzwegen heb, maar ik was best zenuwachtig er voor, en mijn ervaring is als ik het vertel, dat ik alleen maar zenuwachtiger word, omdat iedereen je er aan herinnert;) Hihi... dus bij deze de verrassing dat ik geslaagd ben...

Komende week werkweek... Er staat al vast een groot deel in een UBERGROTE weekendtas ingepakt... Mijn broer had een lekkere grote weekendtas, en die mag ik meenemen. Tot mijn verrassing zit alles dus gewoon in 1 tas, en niet in een aantal kleine tassen of koffers... Ik heb er al helemaal zin in...

Ik heb gisteren niet meer naar het ziekenhuis gebeld... Ik heb besloten om nog een weekje af te wachten... Niet dat ik zo zeer vooruit gegaan ben, maar voor de kuur ging ik achteruit en nu ben ik stabiel... Daarom dacht ik nog een week aan te kijken, omdat mijn kuur nog niet op is... Komende week kan ik toch niet naar het ziekenhuis voor controle of wat dan ook, dus is het alleen maar beter zo...

Kga nu snel afronden want ik heb van 7-8 rijles;)

Groetjes en tot de volgende keer...

ps. als ik een tijdje niet blog, weten jullie dus dat ik werkweek en een bruiloft heb, dus dat er niet perse wat ernstigs aan de hand hoeft te zijn;)

1 opmerking:

Cobi zei

Gefeliciteerd met je examen!
groetjes Cobi