dinsdag 30 juni 2009

Toch opname:(

Na een weekje van afwachten, maar niet echt verder opknappen, niet heel beroerd zijn, maar ook zeker niet fit zijn, besloot ik gisteren het ziekenhuis een mail te sturen, met de vraag wat hun advies was in mijn omstandigheden. Over ruim 2 weken (vrijdag nog 2 weken) ga ik op vakantie, en ik wil niet het risico lopen om dan naar het ziekenhuis te moeten.

Vanmorgen kwam het antwoord... De arts wil opname... Vrijdag word ik besproken, en dan hoor ik waar ik kan starten met infuus. Nu was er nog geen plaats in Rotterdam, maar misschien dan wel... Als er dan nog geen plaats is in Rotterdam, begin ik misschien vast in Gorinchem, en ga over naar Rotterdam, zoals al eerder is voorgekomen.

Ik baal wel dat ik weer opgenomen moet worden, maar hopelijk kan mijn vakantie zo toch doorgaan.

Nog even een verduidelijking... (om eventuele misverstanden uit de lucht te helpen) Vorige keer had ik het over mijn longfunctie van 85%. Dat hij zo achteruit gegaan was, ten opzichte van een tijdje daarvoor, en dat ik helemaal niet fit was... Per persoon is het een beetje verschillend hoe hij of zij zich voelt bij een bepaalde waarde. Ik heb nu een longfunctie van 85% maar ben lang niet zo beroerd als een tijdje terug toen die misschien wel hoger was... Je kan dus niet zeggen, o 85% dan voel je je zo, en 40% dan voel je je zo... Dat is per keer, en per persoon verschillend;)
Ondertussen heb ik 5 van de 8 toetsen achter de rug, en vandaag heb ik er weer 1... Morgen nog 2 toetsen, donderdagavond nog een klassefeest/afscheidsfeest en dan VAKANTIE!!!!

Groetjes

ps. zodra ik meer weet horen jullie het.

Geen opmerkingen: