dinsdag 9 juni 2009

update...

Ik weet dat er al een tijdje geen bericht op mijn site geplaatst is, maar dat heeft verschillende redenen. Allereerst heb ik het behoorlijk druk met school, veel presentaties, werkstukken, en alles loopt een beetje op zn einde... Alles moet binnenkort ingeleverd worden, en dan is het heel wat werk...

Daarnaast ben ik ondanks dat ik met de antibiotica kuur bezig ben, helemaal niet fit. Bijwerkingen heb ik niet, maar de klachten blijven hetzelfde... (of verergeren ze???) Nu ik geminderd ben met school, is mijn moeheid niet dusdanig dat ik instort als ik thuiskom... Hij is echter nog wel aanwezig, en wel zo dat ik naast school niets meer kan. Vorige week kon ik niet naar fitnes, en gisteren ging mn rijles een stuk minder... Gewoon omdat ik zo ontzettend moe ben, dat het gewoon allemaal een beetje minder gaat...

Ondanks dat probeer ik positief te blijven, en zoveel mogelijk te doen... Zo heb ik afgelopen week gewoon 2 presentaties gehouden... Boven verwachting gingen die allebei heel goed... Morgen heb ik weer een presentatie.

Donderdag moet ik naar het ziekenhuis om een controle bij de GASTRO arts te hebben... (gastro = maag lever(en milt) en darmen). Donderdag ben ik ook een week bezig met de antibiotica en als het dan niet beter gaat, moest ik bellen... Zoals het er nu naar uit ziet, slaat de kuur nog niet aan... Maar we hebben nog 2 dagen;) haha... '

Mocht het zo zijn dat ik moet bellen, en ze willen me zien, probeer ik dat gelijk donderdagmiddag te doen, omdat ik dan toch in het ziekenhuis zit;) Anders moet je er extra voor gaan rijden... Vrijdag kan ik niet, en maandag - woensdag heb ik werkweek... donderdag een bruiloft.;) Kortom... Genoeg leuks voor de boeg:)

Hoe het ook mag verlopen, ik ben vastbesloten om koste wat kost de werkweek en de bruiloft bij te wonen... Daarna heb ik een week school, en daarna toetsweek... En dan... VAKANTIE!!! Heerlijk... De tijd is zo hard gegaan... Heb gewoon het idee dat het jaar nog maar net begonnen is:)

Kga er weer een eind aan breien... Als ik wat meer weet horen jullie het... Vanavond probeer ik weer naar fitnes te gaan, dus moet ik nu nog even huiswerk maken;)

Groetjes

Geen opmerkingen: