maandag 22 juni 2009

ziekenhuisbezoek

Helaas dit keer niet zulk goed nieuws. Vandaag moest ik longfunctie blazen in het ziekenhuis, en mijn longfunctie was nu 85%. Mijn arts dacht dus gelijk aan opname, maar dat wilde ik niet. Ik heb nog 7 toetsen te gaan, en een afscheidsfeest van mn mentrix, en die wil ik niet missen. Daarom heb ik nu opnieuw een kuur (2 kuren van 2 weken, dus in totaal 4 weken). Als het achteruit gaat, moet ik bellen, en word ik opgenomen. Met mezelf heb ik afgesproken, dat als het dinsdag (volgende week) dat ik dan bel, en vraag of ik vrijdag opgenomen kan worden... Volgende week donderdag heb ik nog een afscheidsfeest...

Meer dan 2 weken opname kan dan eigenlijk ook weer niet, want dan gaan we op vakantie... Maar goed... Komt tijd komt raad... Ik heb nog geen zin om nu al aan volgende week te gaan denken;) want wat zou je er aan hebben?:P

Vandaag ben ik ook naar school geweest. Een toets engels, en een praktijkcijfer voor textiel. Handvaardigheid heb ik 3 objecten achter gelaten, die ook becijferd moesten worden. Maar helaas moest ik toen weg om naar het ziekenhuis te gaan. Vandaag heb ik een flinke blaar opgelopen, die mijn mooie witte schoentje helemaal rood deed kleuren:( Gelukkig was de vrouw die in het winkeltje van het ziekenhuis stond, zo aardig om een pleister te plakken.. hihi..

Morgen heb ik dusdanig weinig vakken, en onbelangrijke vakken, dat ik thuis blijf... Het 1e had ik bespreking van de werkweek, maar het 1e had ik gezien de tijd, toch niet gegaan... Het 2e had ik verval, en het 3e en 4e gym.. (waar ik ook niet aan mee zou doen). daarna nog 2 uur handvaardigheid, waar ook weinig te doen zou zijn, en 1 uur verval... Dus blijf ik lekker thuis, om wat bij te tanken,en toetsen te leren.. Woensdag heb ik studievrij... Donderdag 2 toetsen, en vrijdag een toetsvrije dag.

Kortom, een lekker rustig weekje. Voor nu ga ik mijn blog maar eens afronden, en nog even wat voorbereidingen treffen voor de toetsweek...

Oja, ik heb ook nog een rondleiding gehad in het dijkzicht... Stuk saaier dan in het sophia, maar ook daar zal ik op den duur mijn draai wel kunnen vinden... De eerste keren ga ik er verdwalen, dat weet ik nu al... maar ja, gelukkig heb ik een hollandse tong in mijn mond...

Zodra ik meer weet, horen jullie het...

Groetjes...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha! Ik zag jou vanmiddag op de afdeling met Ron!
Ik zag toevallig je blog op het cfcafe en toen dacht ik; hee, dat is dat meisje van daarstraks!
Nou, welkom in deze kant van het ZH. Hopelijk hoef je er niet te vaak te zijn...
Beterschap!
Groetjes
Djuna (kamer 117, helemaal rose!).