maandag 13 juli 2009

4e update ziekenhuisopname + adres

Zaterdagmiddag heb ik een nieuwe PAC-naald aangeprikt gekregen. Dit keer ging het in 1x goed, en mijn dank is dus groot;) Toen de 1e naald er uit ging, zagen we dat er op de insteekplaats van de PAC wat blaasjes zaten, en dat op de plek waar de pleister zat, allemaal rode uitslag, en open plekjes zaten.

Zaterdagmiddag had ik ook een lage bloeddruk (90 over 50). Zaterdagavond was die echter weer goed, en was tie 110 over 70.

Zondagochtend kregen we een nieuwe meneer op de kamer... Die kwam van een andere kamer op de afdeling. Ivm de zomervakantie moeten ze bedden sluiten. Hij lag alleen op een zaal, en wij hadden een bed over. Op een gegeven moment belde hij dat hij naar de WC moest... Toen de zuster kwam, zei ze dat ze even de tillift ging halen... Er was echter al heel wat tijd verstreken. Zegt die man zo: Ja, dan hoef ik niet meer:P haha..

Wisten jullie trouwens dat je hier soort hitteblussers hebt? Als je symptomen van oververhitting gaat vertonen (welke dat zijn moet ik nog even ontdekken...) grijpen ze direct in en zetten de hitteblusser op je:P hahahah. Ofdewel, nu in het nederlands: De zuster moest mijn infuuslijnen vervangen, en vergat een kraantje dicht te zetten, voordat ze hem uit de pomp haalde... Ze had hem echter al wel van mij los gekoppeld, wat tot gevolg had dat er een straaltje zout water op mijn shirt belandde... hahha...

Verder lig ik nog steeds in Gorinchem.. Vanmorgen heeft de arts naar Rotterdam gebeld, om er iets meer druk achter te zetten.. Hun weten er hier gewoon te weinig van, en zelf vinden ze het ook beter dat ik over ga, omdat hun er niet veel van weten... Voor mij is het prettiger omdat ze in rotterdam meer kennis hebben, en ik hier alles moet vertellen... Zodra de arts iets terug had gehoord, zou ik het horen, maar ik heb nog niets gehoord...

Ik ben nog steeds heel moe, en ik ben ook regelmatig wat duizelig. Bij inspanning (vooral bij hard lachen) hoest ik ook veel (op).

Ik denk dat jullie zo wel weer behoorlijk bij gekletst zijn...

O wacht... Er is al verschillende keren naar mijn adres gevraagd... De mensen die mijn thuisadres weten, mogen het daarheen sturen... (ivm mogelijke overplaatsing). Degene die dat adres niet hebben, mogen het gewoon naar het ziekenhuis sturen, dan sturen ze het wel door als ik weg ben... Het adres van het ziekenhuis is:

BeatrixziekenhuisMarianne Vlotafdeling 5 oost, kamer 541banneweg 574200AA Gorinchem
Groetjes

Geen opmerkingen: