donderdag 27 augustus 2009

Embolisatiedatum bekend

Vandaag heb ik te horen gekregen dat de embolisatie dinsdag is. We weten nog geen tijd, maar er is nu in ieder geval een datum bekend. Eerst werd gezegd 18 september, maar daar waren de zaalartsen het niet mee eens. Ik zou dan opnieuw voor een opname terug moeten komen. Nu is het dus dinsdag geworden.

De prednison en Trisporal blijven gestopt. Doordat de prednison is gestopt, zijn mijn suikers gelijk van slag, en heb ik keer op keer een hypo. Hopelijk komt er snel weer wat regelmaat in mijn suikers.

Vanmiddag had ik geen bezoek, en besloot ik mijn site te gaan pimpen. Ik heb dus de foto's vervangen, die op de pagina's staan. Ook heb ik de plaatjes tussen de informatie vandaan gehaald, en heb ik de pagina uitslagen verwijderd, omdat die toch ook tussen de dagboekverhalen staan. Nu is mijn site weer wat aangepast. Als ik binnenkort weer zin heb in pimpen, vervang ik het gedicht op de voorpagina. Ik heb namelijk een nieuw gedicht gemaakt, maar kwam er vanmiddag niet meer aan toe om die erbij te zetten.

Qua gezondheid is het een beetje hetzelfde als gisteren. Gisteravond ging ik slapen met hoofdpijn, en vanmorgen kreeg ik ook al vrij snel weer hoofdpijn. Gelukkig trok dat weg, en is het een tijdje weg geweest. Nu begint de hoofdpijn weer op te zetten. De moeheid is nog steeds heel erg, en de benauwdheid alleen bij inspanning. De pijn is wisselend... Het ene moment wel, en het andere moment valt het wel mee, of is het over...

Groetjes

ps. De foto's staan op mijn andere site... wil je ze zien? ga dan naar www.ikisziek.websitemaker.nl/marianne

Geen opmerkingen: