maandag 24 augustus 2009

Het nieuwsbericht van vanavond;)

Vandaag hoorde ik dat ik morgen een longfunctie ga blazen. Wanneer de embolisatie is, is nog steeds niet bekend. Wel hoorden we dat het gepland word. Het is dus niet zo dat ze nu komen zeggen dat ik over 5 minuten naar de röntgen ga voor embolisatie.

Vandaag is er wederom een klasgenoot/vriendin op bezoek geweest. Vrijdag is Sandra geweest, zaterdag is Josianne geweest, en vandaag kwam Corianne... Heerlijk om even niet met je hoofd bij het ziekenhuis te hoeven zijn, maar om lekker even afleiding te krijgen van je vriendinnen...

Vandaag ook weer wezen sporten, en opnieuw heb ik een hamburgertje "weggefietst". Voordat jullie denken dat ik aan de lijn ben, zal ik het eerst gelijk maar uitleggen. Op de hometrainer kan je verschillende programma's fietsen. Een programma daarvan is een hamburger wegfietsen. Je moet dan een bepaald aantal minuten op een aantal watt fietsen. hoe harder je fietst, en op hoe meer wat, hoe eerder de hamburger op is.

Tot zover het nieuws van vandaag, ik wens u nog een fijne avond:P haha...

Groetjes

1 opmerking:

Yehudith zei

Wat een grappig programma :D. Mogen ze van mij in het Haga (of Utrecht) ook wel invoeren ;)

Maar ik had even gemist dat je toch een embolisatie moet? Waarom?

Groetjes,
Judith