woensdag 5 augustus 2009

Longbloedinkje

Vanmorgen had ik voor het eerst sinds 4 weken weer rijles. Ik zat nog maar net in de lesauto of het begon te pruttelen.... O nee, dacht ik, daar zal je het hebben. Een longbloeding!! Gelukkig stopte het al snel, en kon ik gewoon doorgaan. Ik heb niets tegen mijn rij-instructeur gezegd, omdat er dan alleen maar paniek zou komen. Kheb maar gewoon geprobeerd door te ademen, en niet te veel te hoesten als dat niet nodig was. Toch zat de schrik er wel even in. Misschien als ik samen met hem geweest was dat ik het wel had gezegd, maar er zat nog een leerling bij, en anders zou die in paniek raken. En daarbij was het zo kort dat voordat ik de kans kreeg om het te zeggen, het al bijna weer over was...

Vanmiddag hebben we heerlijk aan het strand gelegen. Af en toe als we het te warm kregen, even het water in en dan weer lekker in de zon...

groetjes

Geen opmerkingen: