dinsdag 11 augustus 2009

Medische test en Teleurstelling bij de internist!!

Hoi allemaal,

Helaas kan ik nog steeds niet van mijn andere site naar deze site kopiëren en plakken, wat ik eerst altijd deed.
Ik heb daarom besloten (omdat ik geen zin heb in continue alle berichten over te typen) om elke keer als ik de andere site heb bijgewerkt, hier de link neer te zetten, en dan zo jullie mee te laten lezen.
Je moet dan wel steeds wat meer linken dan anders openen, maar anders weet ik ook niet hoe ik het moet doen.
De onderwerpen zet ik dan gewoon als titel neer.
Sorry voor het ongemak.
Vandaag heb ik ook bijgewerkt. De link is:
www.ikisziek.websitemaker.nl/marianne/3887766

Marianne

1 opmerking:

Tamara M. zei

Je kunt ook in Word typen en dan kopieren naar beide sites.
Heb je het bericht ook nog als je internet er opeens uit springt;)

xxx Tamara