woensdag 30 september 2009

Vrijheid?!! !-----> blijheid!!

Gisteravond toch maar een mail naar het ziekenhuis gestuurd.. Ik had immers beloofd hun in te lichten als ik achteruit ging, en achteruit ben ik wel iets gegaan... Dus ik de stoute schoenen aangetrokken, en een mail gestuurd... Zoals ik tegen ma zei: Ik kan mn kop wel in het zand steken, maar dat veranderd de zaak niet... En aangezien wij geen zand, maar plavuizen hebben (komt nogal hard aan) hield ik mijn hoofd maar boven de grond.

De reden dat ik gisteravond mailde, was omdat mijn mail dan 's morgens gelijk gelezen word. En anders heb je kans dat hij pas aan het einde van de dag gelezen word. Vandaag helaas de hele dag zitten wachten... (tja, geduld is een schone zaak). En toen net, om 10 over half 4 kreeg ik eindelijk reactie. Ze hadden overlegd, en ik mag het nog even aankijken... Als ik verder achteruit ga moet ik weer contact op nemen, maar anders hebben we het er op de poli over, dinsdag als ik voor controle moet.

Aan de hand van een longfunctie, en een gesprek zal dan bekeken worden hoe we verder gaan... Misschien uitstel van de zaken, maar ik vind het heerlijk nog even thuis te mogen blijven... Misschien dat het toch nog lukt om nog wat op te bouwen, zou mooi zijn toch?:) Jaja, we blijven er maar positief onder, de zaken veranderen toch niet;)

Zo, jullie zijn weer op de hoogte... Oja, ik heb besloten de tas toch te kopen... Hij is dan wel duur, maar het kan voor meer doeleinden gebruikt worden, en dan heb ik wel een leuke tas!! daarnaast zaten er deze week kortingstikkers bij de folder, dus hopelijk mogen die op die tas geplakt worden, en kan ik 20% korting krijgen;) Vanavond mijn mams maar eens lief aankijken of ze zin heeft om hem te gaan halen;)

Groetjes

Geen opmerkingen: