donderdag 1 oktober 2009

Afspraken? wat zijn dat...

Gisteravond was mijn moeder naar de V&D geweest om toch die tas te kopen. Nu ik mijn oog er eenmaal op had laten vallen, wist ik dat ik toch geen andere mooi meer zou vinden, en omdat ik nooit wat voor mezelf koop, besloot ik hem toch maar te kopen. Toen ze terug kwam, zei ze: En bij deze mag ik je hem aanbieden van Stichting Doe Een Wens!! Met daarbij dat ze je niet vergeten zijn.!! Je snapt wel dat mijn mond openviel van verbazing...
1. Hoe weet doe een wens dat ik die tas wil? (later besefte ik dat ik heel makkelijk te volgen ben via mijn site;))
2. Ik had niet verwacht dat ze op deze manier zouden laten weten dat ze me niet vergeten waren.

Verwachtte ik dus die dure, maar superleuke en later bleek ook practische en stevige tas zelf te moeten betalen, kreeg ik hem helemaal gratis... Dus bij deze, ik weet niet of Doe Een Wens mijn site leest, maar Doe Een Wens, BEDANKT!!!

Vanmiddag zou de keuring voor de electrische fiets zijn. Om 1 uur hadden we de afspraak, dus wij lekker vroeg eten, en precies op tijd waren we klaar... Maar het werd half 2, 2 uur... en nog was er niemand te zien... Mijn moeder gebeld naar het CIZ (want die zouden komen). Waar blijft die en die mevrouw? Ja, we stonden op de planning maar ze wist niet hoe laat het ging worden. Maar mijn moeder moest om half 3 weg.. Belt om half 3 eindelijk die mevrouw die zou komen... Jaaa ik zit nu nog in Lexmond, en ik ben hier voorlopig nog niet klaar... het word half 5.. Dus niet he...

Aangezien ik wil dat mijn moeder er bij is, (samen weten nu eenmaal meer dan 1) en mijn moeder om half 3 weg moest, gaat half 5 dus echt niet door!!! Na een fel gesprek aan de telefoon, waarin mijn moeder aangaf dat ze dit echt niet vond kunnen, om 1 uur af te spreken, dan om half 3 een keer te bellen en vervolgens pas om half 5 te kunnen komen, besloot mevrouw om morgen dan maar te komen. Dus nu staat de afspraak op morgen half 11... Ik ben benieuwd of mevrouw dan wel op tijd is...

Het is me al vaker opgevallen, dat er in de (medische /keur) wereld niet zo nauw gekeken word naar tijden, regels, afspraken enzo... Word het 2 uur later? O, zonder schaamte komen we alsnog... Regels? Die lappen we aan de laars...

Opzich is het niet erg dat het wat later word, maar 4 uur later??? en dan pas na 1,5 uur bellen??? Wij zitten hier wel te wachten op dat gesprek... Je begint niet aan een schoolopdracht, omdat ik dan eerdat ik mijn concentratie gevonden heb (die toch al ver te zoeken is) weer kan stoppen, mijn moeder begint niet aan de strijk, omdat mevrouw ieder moment kan komen, etc etc... Maar o wee als meneer of mevrouw zelf even moet wachten...

Achja, voor vandaag is er niets meer aan te doen.. Hopen (voor ons, maar zeker voor haar) dat ze morgen wel op tijd is, en dat ik dan alsnog goedgekeurd word voor een vergoeding van een electrische fiets..

Groetjes

1 opmerking:

Cash en Els zei

Dag Marianne,
Leuk dat je mn blog hebt bezocht!
Waardeloos dat wachten, ik kan daar ook heel slecht tegen. Niet echt netjes dat die dame niet eerder belde dat het haar niet ging lukken.
Hoop voor je dat ze morgen op tijd zal zijn en dat ze de fiets voor jouw ziet zitten want daar gaat het uiteindelijk om.
Met mij gaat het heel goed hoor ;-) dank je!!
De tassen verkoop ik soms op beurzen/markten. Maar ze zijn lang niet zo mooi als jouw nieuwe tas hoor. Echt handig zo op wieltjes.
Nou zet hem op met "trainen en opbouwen" . Vele kleine stapjes maken een grote!!

Hartelijke groet, Els