maandag 26 oktober 2009

Een drukke en effectieve dag

Kwilde eerst niet meer bijwerken, maar voor de trouwe bezoekers toch nog even een kort berichtje (kijken of ik kort kan zijn, want ik zeg wel vaker dat ik een kort berichtje ga schrijven, en dan is het ook een bericht van een kilometer).

Afgelopen weekend was het feest in vermoeidheidland, en dus heb ik rustig aan gedaan. Als je van vrijdagavond tot zondagavond rekent, heb ik 24 van de 48 uur geslapen. Enorm veel, en het past totaal niet bij me. Helaas ben ik er niet erg van uitgerust, en toen ik vannacht nog een gebroken nacht had ook, (na een hypo en naar de wc gaan, kon ik niet meer in slaap komen en heb ik 3 uur wakker gelegen) was ik vanmorgen al behoorlijk moe, voordat de dag begonnen was.

Ik heb me er echter niet bij neergelegd, want er was werk aan de winkel. Aan het einde van de dag gekomen, kan ik terugkijken op een drukke, maar effectieve dag, die ik ondanks mijn vermoeidheid toch maar heb volbracht.. en dat geeft best een voldaan gevoel...

Allereerst heb ik een werkstuk Nederlands in elkaar gezet, en afgemaakt. Daarnaast de presentatie Nederlands voorbereid, en kaartjes voor de open dag in Januari gemaakt. En alsof het niets is, ben ik ook naar de fysio gegaan, waar ik weer heb opgebouwd met sporten. Dit keer heb ik 2x 2 minuten gefietst, en 2x 1 minuut gefietst op 15 watt (waar ik steeds op fiets) en steeds 1 minuut rust tussendoor. Weer wat opgebouwd dus!!! en dat betekent opnieuw een stapje in de goede richting.

Rond 5 uur had ik een enorme hoofdpijn ontwikkeld, en zat ik weer dicht bij het punt instorten. Extreem vermoeid, erge hoofdpijn, en niets kunnen hebben. Na een dubbele paracetamol voor de hoofdpijn en een avondje rust, gaat het nu weer redelijk, en heb ik instorten kunnen vermijden.

De zevenpuntscurve die ik vandaag deed, was prima. Maar 2 boven de 10. De hoogste 12,4, en de rest allemaal daaronder. Super!!! Dat heb ik vaak anders gehad. Waar ik me wel zorgen om baar, is mijn eetlust... die is echt miniminiminimaal... Vandaag heb ik geleefd op een glas fruit ontbijt, een boterham, en een kom soep... Dat kan niet, ik weet het, maar toch doe ik het... Waarom? Geen trek... Drinken gaat goed, maar eten??? Ho maar...

Omdat mijn bericht al weer behoorlijk uit gaat breiden, ga ik deze blog afronden. Opnieuw is gebleken dat ik niet heel kort kan zijn, en dat ik gewoon een kwebbelkous ben die veel te vertellen heeft, ondanks dat er weinig in mijn leventje gebeurt;)

Groetjes, en tot de volgende keer!!!

Welterusten!

Geen opmerkingen: