vrijdag 23 oktober 2009

Een rommelige en drukke dag

Gisteren had ik niet zoveel nieuws te vertellen, dus vandaar dat er geen bericht verscheen. Gisteren heb ik 's morgens weer op de hometrainer gezeten, zoals elke dag tegenwoordig, en 's middags ben ik met mn moeder boodschappen wezen doen in het Piazza Centrum.

Vanmorgen werd ik heerlijk laat (half 10) wakker, en heb ik tot half 12 in mijn pyama gezeten. Ik had geen zin in aankleden en sporten, en bleef dus heerlijk ontspannen op de bank hangen. Om half 12 ben ik aan gaan kleden, heb ik gelijk het rondje hometrainer gedaan. Dan had ik dat voor vandaag ook gehad.

Vanmiddag zou mijn vriendin komen, maar tegen half 1 smste ze, dat ze ziek geworden was, en dat het beter was dat ze niet kwam. De plannen werden dus gewijzigd, en we besloten de stad in te gaan. Eigenlijk was ik heel moe, en moest dus met de rolstoel, maar dat wilde ik toch eigenlijk ook weer niet. Na een tijdje gehakketak, besloten we toch de rolstoel mee te nemen en te gebruiken. Ik zou het simpelweg niet trekken om de hele stad door te banjeren van schoenenzaak naar schoenenzaak.

Eenmaal in de stad kwamen we natuurlijk weer langs winkels waar we echt even naar binnen MOESTEN!!! haha, je weet hoe dat gaat.. Na een uurtje gingen we met nieuwe laarzen voor mij, en een voldaan gevoel weer richting giessenburg. Daar hebben we nog wat kleine boodschapjes gehaald. In Giessenburg heb ik wel gelopen, en toen we thuis kwamen heb ik mn rust genomen en op de bank gezeten.

Tegen half 5 had ik een hypo. Niet verwonderlijk want na het middageten had ik niets meer op. Mijn eetlust is de laatste dagen dramatisch slecht, en ik kom vaak niet verder dan 3 minimale maaltijden per dag. Hopelijk knapt dit snel op, want veel weerstand heb ik al niet, en dan kan je het er niet bij hebben om af te gaan vallen.

Verder kwam er vandaag een programma binnen voor het Groot onderzoek van woensdag. Om half 9 moet ik daar aanwezig zijn, en krijg ik allerlei onderzoeken... Het is mijn eerste keer in het volwassenziekenhuis, dus ik ben benieuwd hoe het gaat, en wat het verschil is tussen het sophia en het dijkzigt.

Vanmiddag las ik op hyves dat mijn buurvrouw uit het erasmus, dinsdag getransplanteerd is!! SUPER!!! ze stond al zo lang op de lijst, maar nu is dan toch eindelijk haar wachten beloond... Lieve schat, ik hoop dat je snel mag herstellen van de transplantatie, en dat je je leventje weer op mag gaan bouwen... Ik blijf voor je duimen!!!

Ik geloof dat dit het wel weer was. Tot de volgende keer!!

Groetjes!!

Geen opmerkingen: