vrijdag 30 oktober 2009

Goed resultaat voor een presentatie

Opnieuw een kort berichtje.. Ben erg moe, en had eigenlijk geen zin in bloggen, maar ik weet dat er mensen zijn die trouw iedere dag kijken of ik mijn site heb bijgewerkt. Daarom even kort een berichtje hoe het met me gaat.

Vanmorgen ben ik naar school geweest. Na de nodige problemen met de taxi, heb ik heerlijk genoten van het weer even tussen mijn klasgenoten zijn. Verder werd ik op de hoogte gesteld van het heugelijke feit dat we een 9 voor onze presentatie van Huishoudkunde (waar ik vorige keer voor naar school geweest ben) hebben gehaald. En dan raak je precies het puntje WAARVOOR ik het allemaal doe!! Voor de resultaten. Dat ik dan daarna moe ben is jammer, maar heb ik er voor over!! Na huishoudkunde een fijn gesprek met mijn mentor gehad, en daarna naar huis.

Vanmiddag heb ik bijna de hele middag op de bank gelegen, en wat aan school gewerkt. Want de samenvattingen zijn nog niet af. Ook vanavond lekker rustig aan gedaan.

Dit weekend lekker uitrusten, en hopelijk maandag dan weer heerlijk uitgerust en redelijk fit, en hopelijk MET stem, de week beginnen.

Morgen meer!!;)

Groetjes en welterusten!

Geen opmerkingen: