dinsdag 27 oktober 2009

Kort bericht

Vanmorgen was ik al vroeg wakker, maar gelukkig heb ik vannacht wel 10 uur geslapen Ik voelde me redelijk fit, en heb dus wat voor school zitten werken. De saaie samenvatting vordert stukje bij stukje. Dankzij mijn slechte concentratie duurt het behoorlijk lang, maar voordeel is dat ik dan wel steeds wat opneem, en het hopelijk onthoud.
Om half 12 had ik rijles. De les ging een stuk beter dan vorige week, en daar was ik blij om. Er na was ik ontzettend moe, en heb ik op de bank wat aan school gewerkt. Vanmiddag nog wat op de hometrainer gezeten, en hetzelfde gedaan als gisteren (2x2 minuten, en 2x1 minuut, met steeds 1 minuut pauze).
Om 4 uur had ik opnieuw hoofdpijn, en die heb ik nu nog steeds. Vanavond maar vroeg naar bed, want morgen moet ik er heel vroeg uit. Morgen heb ik groot-onderzoek in het ziekenhuis. Om half 9 moet ik opgenomen worden voor een dagopname Dus dat word om een uur of 7 rijden, want het is spits.
Groetjes

1 opmerking:

Gwen haar leven zei

succes morgen met het grootonderzoek! groetjes Gwen